תחרות הדאון היל הראקונה לעונת חורף 2005

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג

צילומים: שי שרון

תחרות הדאונהיל שהתקיימה אתמול (שבת) בהר איתן, היתה יריית הפתיחה לליגת הדאונהיל המתוכננת לשנת 2005 ,זכתה להשתתפות של כ-80 רוכבים במקצים השונים וברובה היא הסתיימה ללא פציעות קשות .
תחרות הדאונהיל, היא תחרות מסוג פרי-רייד "רכיבה חופשית" בה הרוכבים "טסים" במהירויות לא הגיוניות, קופצים באוויר, "מגהצים" סלעים, נופלים וקמים, ובקיצור, תחרות מלאה באדרנלין. התחרות הינה חלק ממיני-ליגה של 2 סבבים: הסבב הראשון התקיים בשבת והשני יהיה במהלך חודש דצמבר. מנצחי הליגה יהיו אלה שיזכו בניקוד המצטבר הגבוה ביותר.


אלונה לאוב-גלבוע, הפעם רק מקום שני

במקום הראשון בדרוג הכללי במקצה המקצועני ניצח נמרוד חמו מקבוצת City Cycling Club בזמן של 1:50:05 דקות. במקום השני הגיע דן דורון בזמן של 1:55:01 ובמקום השלישי הגיע אמיר כספי IRON HORSE TEAM בזמן של 1:56:10 דקות, לאחר שנפל במהלך המסלול ואיבד שניות יקרות.

במקצה הנשים חל מהפך וניל גורן, IRON HORSE TEAM הגיעה במקום הראשון עם זמן של 2:44:00 דקות. היא ניצחה את יריבתה הנצחית אלונה לאוב-גלבוע אשר עד עתה הציגה שורה של נצחונות ובסבב זה הגיעה בזמן של 3:08:15 דקות. ענת בוב הגיעה במקום השלישי בזמן של 04:33:75 דקות.


דורון אמיץ – חוטא לעיתים גם בפרי-רייד

במקצה הנוער המקצועני הגיע שלומי חיימי בזמן של 2:01:10, שגיב נגרקר הגיע בזמן של 2:08:61 ובמקום השלישי הגיע אסף צור בזמן של 2:10:05.

במקצה הסניורים הגיע גל צחור City Cycling Club במקום הראשון (מקום חמישי בדרוג הכללי) עם זמן של 2:00:11 אחריו הגיע בועז גורן בזמן של 2:04:80 ובמקום השלישי הגיע דרור האס בזמן של 2:12:60



המסלול המקצועני שנבנה משך את בכירי רוכבי הקרוס קאנטרי שהפגינו ביצועים נאים כמו גל צחור CITY CYCLING CLUB שהגיע במקום החמישי בדרוג הכללי, דרור פקץ' שהגיע במקום השביעי בדרוג הכללי ודורון אמיץ VELO CLUB חולון.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג