תומר פרנקל גבר על גל כהן גרומי בדרבי הישראלי במכללות

עונת השחייה בליגת המכללות מעלה הילוך, והשחיינים הישראלים הבכירים מתחילים להיכנס לכושר. אינדיאנה של פרנקל הביסה את מישיגן, וגם: רון פולונסקי, כריס פיצ'וגין ומיכאל לייטרובסקי עם ניצחונות אישיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מימין: איתן בן שטרית, תומר פרנקל, נדב אהרונסון וגל כהן גרומי

העונה בליגת המכללות בשחייה בארה"ב מעלה הילוך לקראת רגעי ההכרעה, וגם השחייניות והשחיינים הישראלים לוקחים חלק בחגיגה. בעוד כחודש ייערכו אליפויות הקונפרנס השונות, ובינתיים בסוף השבוע האחרון זינקו למים כמה מהישראלים הבכירים, כולל למפגש "דרבי" כחול-לבן מרתק בין אינדיאנה של תומר פרנקל למישיגן של גל כהן גרומי, איתן בן שטרית ונדב אהרונסון. מפגש בו אינדיאנה ניצחה באופן מוחץ.

בקרב הישיר בין שני השחיינים האולימפיים – פרנקל גבר על גרומי במשחה ל-100 יארד פרפר, כשקבע 46.58 שניות, לעומת 48.28 שניות של גרומי. השניים סיימו במקום הראשון והשני בהתאמה בתחרות כולה. פרנקל גם סיים שני ב-200 יארד חופשי עם 1:35.89 דקות, בעוד גרומי היה שני ב-200 יארד פרפר עם 1:48.82 דקות. עוד מהזווית הישראלית, איתן בן שטרית סיים רביעי ב-200 יארד גב עם 1:47.58 דקות, נדב אהרונסון סיים שישי ב-100 גב עם 49.55 שניות.

עוד תוצאות ראויות לציון של הישראלים הבכירים מסוף השבוע: רון פולונסקי מסטנפורד רשם שני ניצחונות אישיים במפגש מול פסיפיק ושוב הראה עד כמה הוא מגוון עם 1:48.89 דקות ב-200 יארד פרפר ומיד לאחר מכן 2:01.78 דקות ב-200 יארד חזה.

רון פולונסקי. נכנס לקצב | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

ארבעה ישראלים לקחו חלק גם בתחרות בדרום קרוליינה, בהם שיאן ישראל כריס פיצ'וגין מג'ורג'יה ושלושת הישראלים של דרום קרוליינה בהובלת מיכאל לייטרובסקי. פיצ'וגין ניצח במשותף עם שחיין נוסף ב-100 חזה עם זמן של 56.50 שניות, לייטרובסקי ניצח ב-100 יארד גב עם 45.92 שניות, כשב-50 חופשי הישראלים תפסו את מקומות 3-1: מארק שפרקין ניצח עם 20.13 שניות, לייטרובסקי אחריו עם 20.31 שניות וגיא גרופר שלישי עם 20.37 שניות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג