צלח את הכנרת לאות תמיכה בישראל

תיאודור יאק מדרום אפריקה זינק היום (חמישי) לפנות בוקר למי הכנרת במטרה לשחות את 22 הקילומטרים לאות הזדהות עם ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צולח את הכנרת
צולח את הכנרת

הנה עוד דרך להביע תמיכה במדינת ישראל. השחיין תיאודור יאק מדרום אפריקה, זינק היום לפנות בוקר למי הכנרת, במטרה לחצות את האגם מצפון לדרום כדי להביע תמיכה במדינה בישראל לדבריו.

צולח את הכנרת

זינק היום לפנות בוקר למי הכנרת. תיאודור יאק מדרום אפריקה

יאק הוא שחיין מים פתוחים מנוסה מאד מקייפטאון, דרום אפריקה, ששחה 82 פעמים מסביב לאי רובן איילנד. הוא יזנק למשחה בכפר נחום בצפון הכנרת ובשעה 11 לערך הוא מקווה לסיים את המשחה בימיה של עמק הירדן בדרום הכנרת. לאורך המסלול במקטעים שונים יצטרפו אל יאק שחיינים ישראלים.

השחיין ביקר אתמול (רביעי) בעמק הירדן, נפגש עם ילדי העמק והיה אורחו של יוסי ורדי, ראש המועצה האזורית עמק הירדן.

 

עדכון לאחר המשחה

תיאודור יאק שחה את 22 הק"מ מכפר נחום למעגן הסירות של הפועל עמק הירדן בזמן של 8:03 דקות.

צולח את הכנרת תיאודור יאק

העובדה שמדובר במים מתוקים ולא מלוחים הקשתה. יאק בסיום המשחה

כזכור השחיין הדרום אפריקאי הגיע להביע תמיכה במדינה ישראל. "בדרום אפריקה יש לא מעט אנשים שאינם תומכים בישראל ולי היה חשוב דווקא בימים אלא להביע את תמיכתי בכם. אני לא אחד שמתחבא בין השיחים ואני עושה זאת בראש מורם ובצורה הטובה ביותר שאני יודע להביע סולידריות, שחייה. יש לי כאן חברים ואני גם עושה עסקים עם ישראלים", ציין יאק.

"התנאים בכנרת היו קשים. טמפרטורת המים, 28 מעלות לא הוסיפה, אני רגיל לשחות בטמפרטורה של 12 עד 14 מעלות וגם העובדה שמדובר במים מתוקים ולא מלוחים הקשתה, הגעתי לחוף ממש על הגחון, אבל זו בהחלט היתה חוויה יוצאת מן הכלל ואולי נחזור לכאן בשנה הבאה עם עוד כמה שחיינים", סיכם לבסוף .


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • תמר הגיב:

    היו כמה שחיינים וקבוצות שצלחו את הכינרת לאורך בעבר. להערכתי הזמן המהיר ביותר נקבע ע"י קבוצה של שחיינים מעולם המים במאי השנה, 7:09 ל- 21 ק"מ. יאק זכה לליווי של כמה שחיינים ישראלים לאורך המשחה, השחיינית אבישג טורק ליוותה אותו את כל המסלול. כבוד גדול לשניהם !

    1. טל הגיב:

      אם כבר כותבים לפחות לדייק . עדי פרג ואני שחינו את אותו מרחק בפחות משבע שעות
      לפני כשמונה שניים . מעבר לזה לא בדיוק משנה הזמן מכיוון שזה תלוי בטמפרטורתה המים , רוח, גלים , שמש וזרמים .

  • [email protected] הגיב:

    הדיווח תוקן. לא היה שיא.

  • אבישג הגיב:

    אכן זו פעם שנייה שעשיתי את זה בארבעה חודשים, שזה בטח כבר שיא (: , אני חושבת שקצת פספסנו את מטרת המשחה, הגיע פה אדון מקסים להביע סולידריות בשעה קשה, אחת הסיבות שבחרתי להצטרף אליו יום לפני אליפות ישראל במאסטרס שהיא תחרות מטרה, כי חשבתי שחשוב שמישהו ישראלי יארח אותו זאת אומרת ישחה עמו, ואכן שחינו ביחד את כל 22 הק"מ , אבישג טורק.

    1. אבישג הגיב:

      בנוסף לכך שכחתי לציין שבמאי שחינו את המרחק בשבע שעות ותשע דקות, ואלון מנדל ששחה עמנו שחה שש שעות וארבעים דקות, בכל מקרה למי שמבין במים פתוחים מבין שאין שיאים מכיוון שהתנאים משתנים.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג