שש מדליות לנבחרת הקדטים של ישראל בשחייה בגביע קומן

נבחרת הקדטים של ישראל בשחייה (בנים U16, בנות U14) סיימה בבלגרד את השתתפותה בגביע מדינות הים התיכון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת הקדטים של ישראל בשחייה (בנים U16, בנות U14) סיימה אתמול (ראשון) בבלגרד את השתתפותה בגביע קומן, גביע מדינות הים התיכון, עם מאזן של שש מדליות לזכותה – מדליית כסף אחת וחמש מדליות מארד, בהן גם שתי מדליות בשליחים.

נבחרת השליחים מעורב | צילום: באדיבות איגוד השחייה

מי שעמדה הכי גבוה על הפודיום הייתה שאין גולנד, אשר זכתה במדליית הכסף ב-50 חופשי עם 26.97, במשחה המקביל לבנים זכה ניר חי בארד עם 24.12. במשחה ל-200 מטר פרפר זכה יהב חלג בארד משלו עם שיא אישי של 2:04.80 ומאור גורלניק הוסיף מדליה במשחה הארוך ביותר ל-1,500 חופשי עם שיא אישי של 15:51.50. שתי המדליות בשליחים הגיעו בשליחים מיקס, כאשר במעורב היו אלו סטפן אומלצ'נקו, דביר שחף, צוף גרטופסקי ושאין גולנד ובשליחים חופשי לשחף וגולנד הצטרפו ניר חי ואלמה גלסמן.

מאמן הנבחרת עידו אפל סיכם ואמר: "תחרות גביע קומן היא התחרות האיכותית ביותר באירופה לגיל הקדטים, היא מתקיימת באופן מסורתי בסוף יוני ברגעי השיא של העונה, אולם בשל הקורונה נדחתה וארגון מדינות הים התיכון התעקש לקיים אותה ובצדק, בשביל לתת במה לשחיינים הצעירים. על אף התקופה המוקדמת בעונת האימונים עדיין זו הייתה תחרות מוצלחת מאוד עבור הנבחרת שלנו, כאשר לצד כאלו שהתקשו, אך צברו ניסיון חשוב בזירה הבינלאומית, רבים רשמו הישגים, אפילו מעל לציפיות".

נבחרת השליחים חופשי על הפודיום | צילום: באדיבות איגוד השחייה

לפני ההצגה האחרונה בתחרות, ערכה הנבחרת טקס מרגש לזכרם של יהודי יוגוסלביה אשר נרצחו בשואה, באנדרטה אשר נמצאת בסמוך לבריכת התחרות. מאמני הנבחרת קראו קטע קצר המספר את קורותיהם של יהודי יוגוסלביה בתקופת השואה ונציגי הנבחרת קראו קדיש לזכר הנספים.

הנבחרת בטקס הזיכרון לצד האנדרטה | צילום: באדיבות איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג