שני שיאי עולם לנשים נשברו באליפות המכללות של ארה"ב

באותה תחרות קבעה לאה פולונסקי תוצאת שיא אישי מצוינת ב-200 יארד מעורב במוקדמות האליפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאה פולונסקי | צילום: גיא יחיאלי, באדיבות איגוד השחייה

לאה פולונסקי קבעה תוצאת שיא אישי מצוינת ב-200 יארד מעורב אתמול במוקדמות אליפות המכללות כדי לעלות ראשונה לגמר ב' (תשיעית מהמוקדמות) ב-1:54.77 דק'. בערב האטה לאה ב-0.36 שנ' וסיימה במקום 12 הכללי.

מדליסטית הכסף האולימפית, אלכס וולש מווירג'יניה, הביסה בגמר בערב את כולן עם שיא עולם חדש ב-200 יארד מעורב, של 1:50.08 דק'. שיא העולם של וולש הוא אחד משלושה של בנות וירג'יניה ביומיים הראשונים של התחרות, יחד עם שבירה כפולה של שיא העולם ב-50 יארד חופשי של קייט דאגלס (מדליסטית הארד האולימפית ב-200 מעורב) שהעמידה את השיא במשחה הנשים המהיר ביותר, לבסוף, על 20.84 שנ'.

שיא עולם נוסף נשבר שלשום באליפות ב-50 יארד גב הראשונים של משחי השליחות 4X50 מעורב, על ידי קת'רין ברקוף מאונ' צפון קרוליינה סטייט (בתו של דיוויד ברקוף, לשעבר שיאן עולם ב-100 מ' גב, ואלוף אולימפי במשחי השליחים כחלק מנבחרת ארה"ב) עם ספליט ראשון של 21.76 שנ' ב-50 יארד גב הראשונים.

לצד זהב ב-200 יארד מעורב ו-50 יארד חופשי, זכו בנות אוניברסיטת וירג'יניה גם בזהב בשני משחי השליחים הקצרים ל-4 כפול 50 יארד מעורב ו-4 כפול 50 יארד חופשי; ובכסף ב-50 יארד חופשי (גרטשן וולש), ב-500 יארד חופשי (אמה וויאנט) וב-4 כפול 200 יארד חופשי, בתצוגת דומיננטיות אדירה.

כצפוי, ב-500 יארד חופשי ניצחה ליה סמית' הטרנסג'נדרית בתוצאה של 4:33.24 דק' שהספיקה למקום הראשון, אך איטית ביותר מ-9 שנ' משיא העולם של קייטי לדקי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג