שני שיאי עולם לאמריקאים ושתי מדליות זהב להוסזו

קיילב דרבל הוביל את רביעיית המיקס לשיא עולם נוסף, וגם השליחות האמריקאיות שבחרו שיא במעורב. הוסזו ההונגריה ניצחה ב-200 פרפר, אבל הפסידה ב-100 גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יומה השני של אליפות העולם בשחייה בבריכות קצרות בהאנגז'ו שבסין הניב עוד שני שיאי עולם, בשני המקרים של קבוצות שליחים ושליחות אמריקאים. המשחה שפתח את הצגת הגמרים השנייה באליפות היה 4 פעמים 50 מעורב לנשים. הרביעייה האמריקאית שכללה את אוליביה סמוליגה, קייטי מיילי, קלסי דליה ומלורי קומרפורד הובילה לאורך כל הדרך וסיימה בשיא עולם של 1:42.38 דקה שהוא שיפור של 89 מאיות לשיא שנקבע לפני שנתיים, גם על ידי ארצות הברית.

עומדת כבר על שתי מדליות מזהב. קטינקה הוסזו | צילום: Doha Stadium Plus Qatar

במשחה שסגר את הערב, קיילב דרסל הוביל שוב קבוצת שליחים אמריקאים לשיא עולם נוסף והפעם ב-4 פעמים 50 חופשי מיקס (שתי שחייניות ושני שחיינים). גם במקרה הזה האמריקאים הובילו לאורך כל המשחה, בעיקר בגלל שדרסל פתח עם 20.43 שנ' ב-50 הראשונים. בסופו של דבר ארצות הברית סיימה בזמן של 1:27.89 דקה וקיצצה 50 מאיות מהשיא הקודם שהיה שייך להולנד.

קטינקה הוסזו ההונגריה זכתה במדליית זהב שנייה באליפות, הפעם במשחה 200 פרפר אותו ניצחה בזמן של 2:01.60 דק' והקדימה ב-13 מאיות את קלסי דליה האמריקאית. בהמשך, הוסזו סיימה שנייה במשחה 100 גב ומי שניצחה אותה היתה אמריקאית אחרת, אוליבייה סמוליגה שנגעה ראשונה בקיר אחרי 56.19 שנ' לעומת 56.26 שנ' של הוסזו.

קמרון ואן דר בור הדרום אפריקאי שהוא שיאן העולם ב-100 חזה בבריכות קצרות ניצח בהיעדרו של אדם פיטי בזמן של 56.01 שנ'. במשחה ה-100 גב לגברים ניצח ריאן מרפי האמריקאי בזמן של 49.23 שנ' והקדים בשלוש מאיות את שיאן העולם הטרי מסין ז'יאו שו. ילד הפלא הרוסי קלימנט קולסניקוב סיים שלישי עם 49.40 שנ'.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג