שני שחייני הפועל בת ים הצילו משפחה מטביעה בים

מקרה טרגי של טביעה נמנע בסוף השבוע בזכות ערנותם של השחיינים מאור גורלניק ודניאל רבינוביץ' שהצילו משפחה מטביעה בים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בשבועות האחרונים אנחנו שומעים לא מעט על מקרים של טביעות, בעיקר של ילדים, בים או בבריכה. אתמול (שבת) נמנע מקרה טרגי נוסף שכזה, בזכות ערנותם ומסירותם של שני שחייני הפועל בת ים, מאור גורלניק בן ה-15 ודניאל רבינוביץ' בן ה-14.

מאור גורלניק ודניאל רבינוביץ' שהצילו את המשפחה | צילום: פרטי

השניים הינם שחיינים מצטיינים, אלופי ישראל לגילם ושיאני גילאים, וגם גולשי גלים חובבים. בשבת הם יצאו לגלוש בחוף הגולשים בראשון לציון, כשלפתע ראו אב ושני ילדים זועקים לעזרה, "היה ים מאוד סוער", סיפר רבינוביץ', "כשהגענו לעומק ראינו את השלושה על גלשן, הם נסחפו ולא הצליחו לצאת, ושלושתם לא ידעו לשחות. מיהרנו לשחות אליהם, לקחתי את אחד הילדים על הגלשן שלי, מאור לקח את הילד השני על שלו ועזרנו גם לאבא לצאת".

המסרון ששלח שר התרבות והספורט חילי טרופר לדניאל ומאור

גורלניק הוסיף: "הם היו חסרי אונים ומזל גדול שעברנו שם, כי אני לא יודע מה היה קורה אם היו ממשיכים להיסחף. הם מאוד הודו לנו. בהחלט הרגשנו גאים בעצמנו, אבל לא חשבנו פעמיים, היה לנו ברור שנעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להציל אותם. זה חלק מהערכים שקיבלנו בבית ובאגודת השחייה שלנו ואנחנו קוראים לכולם לשמור על עצמם במים ולא להיכנס כשסוער וכשלא מכירים את הים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג