שני בלוך מצטרפת לקבוצה מקצוענית בדנמרק

הודעת הקבוצה שנמסרה מדגישה את הניסיון הרב שבלוך מביאה עמה לקבוצה; יו"ר איגוד האופניים: "אנו שמחים שגם הקבוצות המקצועניות זיהו את והפוטנציאל של הרוכבות הישראליות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שני בלוך, 37, מצטרפת לקבוצה המקצוענית הדנית טים וירטו – ולוקונספט (Team Virtu Pro – Véloconcept Women). בלוך, רוכבת אופני הכביש הישראלית הראשונה שהשתתפה במשחקים האולימפיים, תרכוב במדי הקבוצה בשנה הקרובה ותשמש במקביל גם כמנהלת ספורטיבית בחלק מהמרוצים. הודעת הקבוצה מדגישה את הניסיון הרב שבלוך מביאה עמה לקבוצה. בכך למעשה, מצטרפת בלוך לרותם גפינוביץ' ועומר שפירא כישראלית השלישית שתרכוב בדבוקה המקצוענית בשנת 2017. זאת לאחר שגפינוביץ' חתמה בקבוצה הולנדית ושפירא בקבוצה איטלקית.

"בשנה האחרונה נבחרת הנשים ביצעה קפיצת מדרגה משמעותית", אמר יו"ר איגוד האופניים ד"ר יוני ירום, "הרוכבות הישראליות הגיעו להישגים מרשימים במדי נבחרת ישראל, בראשם ההעפלה למשחקים האולימפיים בריו אותם סיימה שני בלוך במקום ה-48. אנו שמחים על כך שגם הקבוצות המקצועניות האירופיות שמו לב לכך וזיהו את ההתקדמות והפוטנציאל של הרוכבות הישראליות. אנו מאמינים שהמגמה תימשך ובשנים הבאות יצטרפו רוכבות ישראליות נוספות לדבוקה המקצוענית בדרך למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020".

%d7%91%d7%90%d7%a0%d7%a8-%d7%9e%d7%a9%d7%a7%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%9d-%d7%a9%d7%95%d7%95%d7%a0%d7%92-%d7%a9%d7%95%d7%a4

לכל מותגי משקפי השמש לחצו כאן

צילום עמוד הבית: דני אסקרוב



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג