שלא תתקעו על המסלול: סדנאות מכונאות ותיקוני דרך

החלום שלכם הוא לדעת לפרק את אופניים שלכם עד שלדה ולבצע בו טיפול מקיף? סדנת מכונאות ותיקוני דרך שנפתחה עשויה לתת לכם את הכלים והיכולות לעשות את זה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

תמיד חלמתם לפרק אופניים עד לשלדה וללמוד מהמקצוענים? איגוד האופניים בישראל בשיתוף המרכז הישראלי למכונאות האופניים והמסלול, מזמין אתכם לקחת חלק בסדנאות מכונאות ותיקוני דרך. מדובר בקורס מדורג שכל רוכב או רוכבת יכולים ליהנות ממנו ולהפיק ממנו את התועלות שלהם. שלושת הסדנאות המוצעים הן: סדנת תיקוני דרך – מפגש חד יומי מרוכז ואינטנסיבי; סדנת מכונאות כוכב 1 – ארבעה מפגשים אחה"צ; וסדנת מכונאות כוכב 2 – חמישה עשר מפגשים אחה"צ.

לדעת לפרק את האופניים עד השלדה | צילום: באדיבות איגוד האופניים

סדנת תיקוני דרך

סדנת תיקוני דרך חושפת בפני המשתתפים את הכללים לשימוש נכון באופניים ומה שחשוב לדעת על תחזוקה מונעת.
הכרת שמות חלקי האופניים ונוהל בדיקה לפני יציאה לרכיבה, הצטיידות נכונה ויישום פתרונות מעשיים. הכרות עם המכניקה והמכלולים השונים. רכישת מיומנות בתיקון תקלות שכיחות באמצעות תרגולים מעשיים ובליווי הדרכה מקצועית.
מכלול הגלגל: חליצה והתקנה, יישור גלגלים, החלפת פנימית, חומרים נגד פנצ'רים וטיובלס. מערכת הבלמים: הסוגים השונים, החלפת רפידות, כיוונון ותחזוקה. מערכת ההנעה: כיוון הילוכים, תיקון שרשרת, תחזוקה וטיפול.
שפע של טיפים מקצועיים לתחזוקה שותפת – מונעת – ומתקנת.
היכן: מרכז "המסלול" בגני יהושע, תל אביב מול תחנת רכבת האוניברסיטה.

מכונאות כוכב 1

הסדנה בהיקף של 4 מפגשי ערב שחושפת את הסודות הקסומים של המכונאים המנוסים. ההכשרה מתאימה גם לעוסקים בענף המעוניינים ללמוד ולהשתדרג. הסדנה כוללת את הכרת חלקי האופניים, נקודות התורפה הסמויות, הכלים הייעודיים, נוהל "קליטת לקוח" של המרכז, טיפול בתקלות שכיחות ושיפור מיומנויות ביצוע. סדנת תיקוני דרך מקוצרת. שיפוץ צירי גלגלים, היגוי וציר מרכזי. פירוק והרכבה של בלמי חישוק ובלמי דיסק מכניים. כיוון הילוכים ברמה המקצוענית ויישור גלגלים על פי "שיטת ארבעת השלבים" של המרכז. פירוק אופניים עד שלדה, הרכבה וביצוע טיפול מקיף – תרגול מסכם.
היכן: מרכז "המסלול" בגני יהושע, תל אביב מול תחנת רכבת האוניברסיטה.

פירוק והרכבה של בלמי חישוק ובלמי דיסק מכניים | צילום: באדיבות איגוד האופניים

מכונאי אופניים כוכב 2

קורס מקיף להכשרת מכונאי אופניים. הדנה כוללת יסודות מהכרת הכלים הייעודיים ועד פירוק אופניים ושלדה, בניית מייסבים, החלפת צירים, בילדינג לבלמים הידראוליים, יישור גלגלים, התאמת אופניים מקצועית, עבודה על פי נהלים ברורים וטיפול אמיתי כמו שעושים רק המקצוענים. נוהל קליטת לקוח, נוהל הרכבת אופניים, נוהל טיפול מקיף, נוהל בידוד תקלות ועוד ועוד. כל תלמיד מקבל חוברת לתלמיד הכוללת מהדורות טכניות מעודכנות וחומר מקצועי מרוכז.
היכן: מרכז "המסלול" בגני יהושע, תל אביב מול תחנת רכבת האוניברסיטה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג