שירות דוב: במרוץ בקולורדו חדר דוב אל מסלול הריצה

אורח לא צפוי וללא מספר חזה הצטרף למרוץ קולורדו ספרינגס, הרצים המבוהלים עצרו את הריצה לא לפני שצילמו את המפגש הנדיר הזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

זו אולי לא הפעם הראשונה שרצים פוגשים חיות המתפרצות אל מסלול הריצה שלהם, אבל נראה שזו בהחלט הפעם הראשונה שלצד הרצים והרצות הרבים שהשתתפו במרוץ "גארדן אוף דה גודס" (Gardens of the Gods) שהתקיים בקולורדו ביום ראשון חדר למסלול דוב גדל ממדים ונראה לא פחות מפוחד מהרצים שסביבו.

המרוץ אשר מתקיים בכל שנה בקולורדו ספרינגס למרחקים של 10 ק"מ ו-10 מייל על מסלול כביש, נמצא בתוך פארק המוקף הרים וטבע דומם ובו מגוון גדול חיות מכל הסוגים. דובים וחיות נוספות הם חלק מהנוף של האזור ועל כן רבים מהרצים נבהלו מהאירוע והמפגש עם הדוב, אך יחד עם זאת ידעו כי זה אזור מחייה של דובים המסתובבים באזור הזה.

אחד הרצים שאף צילם את "ההתנגשות" עם הדוב המופתע סיפר בכלי התקשורת כי הדוב נראה מפוחד וכנראה רצה לעבור את השביל, אך נרתע מההמון שרץ שם. "אולי תמהר לעבור את הכביש, אני רוצה להמשיך את המרוץ", אמר דונלד סנדבורן שהספיק לצלם את האירוע, "הייתי באמצע הריצה של ה-10 מייל וראיתי אותו חוצה את המסלול בבהלה ולא ראינו אותו יותר".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג