שידור ישיר מאליפות ישראל בשחייה: מה צפוי בתחרות?

החל מיום רביעי ועד שבת יתקיימו מדי יום שתי הצגות בבריכה האולימפית בוינגייט. המוקדמות יועברו בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של שוונג, כל אחד ממשחי הגמר יועלה מיד לאחר שיסתיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל בשחייה

האליפות תועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של שוונג 30.7-3.8.19


11 השחיינים הישראלים שהשתתפו באליפות העולם בדרום קוריאה חזרו לארץ, אליהם הצטרפו שחייני נוער שהשתתפו בתחרויות שונות באירופה – וכולם ישתתפו באליפות arena ישראל שיוצאת לדרך בבריכה האולימפית במכון וינגייט ביום שלישי (משחי החתירה הארוכים) ותימשך עד יום שבת.

יש למה לצפות

למרות שהשחיינים הישראלים הבכירים הגיעו ל"פיק" שלהם באליפות העולם, ניסיון העבר מלמד שבמקרים רבים היכולת נשמרה גם לאליפות ישראל, כך שלפחות בחלק מהמשחים אפשר לצפות לתוצאות איכותיות, לשיאים ישראלים, ובטח שלשיאי נוער וגילאים.

החל מיום רביעי יתקיימו שתי הצגות בכל יום. הצגת הבוקר שתצא לדרך ב-9:30 ותכלול את משחי המוקדמות ואת אליפות הנוער, והצגת הערב שתצא לדרך ב-17:30 ותכלול את משחי גמר א' וגמר ב'. כל אחת מהצגות הבוקר תועבר בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של שוונג. כל אחד ממשחי הגמר בהצגות הערב יעלה במלואו בעמוד הפייסבוק של שוונג מספר דקות לאחר שיסתיים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג