שיא של משתתפים בתחרות ההרים בבית היערן

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:שוונג

ביום שישי התקיימה ליגת "נביעות" למועדונים בבית היערן בהשתתפות מספר שיא של משתתפים השנה. במירוץ השתתפו למעלה ממאתיים משתתפים בכל הקטיגוריות אשר נהנו ממסלול אתגרי וטכני שכלל שבילים מהודקים , עליות קשות וסינגלים טכניים שסומנו היטב ואפשרו למתחרים להתרכז במסלול עצמו .
ההתרגשות והמתח לקראת ההזנקה הורגשו היטב בזינוק אשר היה אגרסיבי וכלל תחרות על מיקום בתחילת ההקפה הראשונה . פתיחה זו שבמהלכה אף נפגע אחד הרוכבים היתה רמז לבאות – ואכן המרוץ התקיים במהירות גבוהה , (הרבה בזכות הסימון המדוייק והברור של המסלול) והיה צמוד לכל אורכו.



שלומי חיימי מתאמץ בעליה : צילום אייל דולין

במקצה עילית הגברים ועילית נוער ממשיכים שלומי חיימי (CCC) וניצן מרגלית (CCC), חברי הסגל האולימפי של נבחרת ישראל באופניים לשמור על על רמה גבוהה כאשר חיימי חוצה ראשון את קו הסיום בזמן של 1:23:05 ואחריו מרגלית בזמן של 1:26:46. כאשר הם מקדימים את עודד דנון (רוכבי אשכולות) מנצח מקצה עילית הגברים 1:27:30 כשאחריו אייל רהט (בכל אופן גולן) וניל אובראיין (CCC).

בקרב הנשים התחרות הייתה מרתקת, ענבר רונן(CCC) אשר פתחה לא טוב ופגרה בהתחלה עקפה במהלך המרוץ את שאר המתחרות וסיימה בפער של למעלה מ 4 דקות מבת קבוצתה קרן אקשטיין שהגיעה שנייה. ענבר רונן מנצחת קטגוריית הנשים מתארת את המרוץ "הייתה פתיחה והזנקה מאד אגרסיבית – כתוצאה מכך אף נפגע אחד הרוכבים, הדבר הכניס מומנטום למרוץ , פתחתי לא טוב ומוקמתי בהקפה הראשונה לא טוב , אחרי הסינגל השלישי התחלתי לעקוף את המתחרות ולפתוח פער גדול לקראת הסיום " .

ענבר יוצאת בסוף החודש לשלוש תחרויות גביע העולם באירופה (ספרד, בלגיה וסקוטלנד) ותשתתף לראשונה בתחרויות בסדר גודל כזה בהן מזנקות 60 הרוכבות המובילות בעולם "המטרה בסבב הזה הוא בראש ובראשונה ללמוד ולהכיר כאשר השאיפה היא לסיים את כל המירוצים" .



ענבר רונן במרוץ- צילום שי גיטרמן

תוצאות ליגת "נביעות" מועדונים – מירוץ בית היערן 21/5/2006 :

עילית גברים 19+:
1 עודד דנון רוכבי אשכולות 01:27:30
2 אייל רהט בכל אופן גולן 01:29:39
3 ניל אובריין C.C.C 01:29:48

נוער עילית 17-18 :
1 שלומי חיימי C.C.C 01:23:05
2 ניצן מרגלית C.C.C 01:26:46
3 עידן שפירא C.C.C 01:32:26

נשים עילית (שלוש הקפות) :
1 ענבר רונן C.C.C 01:13:32
2 קרן אקשטיין C.C.C 01:17:43
3 נעמי היל C.C.C 01:26:10



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג