שיא משתתפים בצ'אלנג' 2010

סובב סדום VEOLIA DESERT CHALLENGE 2010 שנערך בסוף השבוע האחרון, היה הגדול אי פעם. קרוב ל-1,200 רוכבים ורצים השתתפו בסוף שבוע של חגיגה במדבר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סובב סדום VEOLIA DESERT CHALLENGE 2010 שנערך בסוף השבוע האחרון, היה הגדול אי פעם. קרוב ל-1,200 רוכבים ורצים השתתפו בסוף שבוע של חגיגה במדבר

מאת:מערכת שוונג צילום: יעל רכטר


אירוע ה-VEOLIA Desert Challenge, שנערך בסוף השבוע האחרון, היה הגדול אי פעם. בצהרי יום שישי, כ-250 רוכבים, פתחו את סוף השבוע במסע האופניים המשפחתי ונהנו מהובלה של מדריכים, אוהל כיבוד במחצית הדרך וממתקני מיומנויות רכיבה ו-EXPO במתחם הסיום.


צילום:  שוץ



בעוד מאות רוכבים הגיעו לאזור הקמפינג, האוהל, האוכל והרביצה לקראת החשיכה, רצי המקצים השונים החלו להתארגן לקראת ריצת השטח הלילית לאור ירח, ה-PRO:SPORT DESERT.
300 רצים ורצות יצאו לכבוש את המדבר, מצוידים בפנסי ראש. בינתיים, במתחם האירוע נערכה קבלת שבת. הקייטרינג והבר עבדו במלוא הכוח וסרטי אופניים ורכיבה הוקרנו לקהל.
לקראת השעה 23:00 חצה את קו הסיום  אחרון הרצים ומתחם האירוע שַקָט למנוחת הלילה.


צילום:  שוץ



בשבע בבוקר החלה תחרות מרתון אופני ההרים הגדולה בארץ, עם קרוב ל-1,200 מתחרים.
ראשונה זינקה הקטגוריה התחרותית האיכותית, רוכבי המרתון המלא, שרכבו 69 ק״מ מדבריים ומפרכים במזג אוויר נהדר לרכיבה. 95 זוגות התמודדו עם המרחק המלא, שיא חדש באירועי הצ׳אלנג׳. רבע שעה לאחר מכן יצאו לדרך 4 זינוקי קטגוריית המרתון הבינוני במרחק 46 ק״מ. הקטגוריה הענקית הזו מנתה 700 רוכבים ורוכבות, שחולקו ל-4 הזנקות נפרדות. אחרונה חביבה יצאה לדרכה הקטגוריה הססגונית ביותר, רוכבי המרתון הקצר, למרחק של 23 ק"מ.


צילום:  שוץ



החל משעות הבוקר מתחם האירוע הפך לפסטיבל גדול, בו נהנו בני משפחות הרוכבים ומלוויהם משפע של פינות רביצה
, הופעות על גלגלים במתחם המתקנים של BALANCE, דוכני תצוגה ומכירה, מזון, שתייה ומוזיקה ועוד. השנה חלק ממסלול התחרות עבר סמוך לקהל, שנהנה מאקשן בלתי פוסק וראה את חבריו ויקיריו רוכבים.


צילום:  שוץ



לקראת הצהריים החלה שרשרת של טקסי פודיומים ותחרויות היתוליות לילדים,
במהלכה חולקו יותר מ-200 מדליות ופרסים למנצחי 38 קטגוריות תחרותיות. דב ליטבינוף, ראש המועצה האזורית תמר, ומר שאול מעוז, נציג נותנת החסות הראשית VEOLIA, נשאו דברי ברכה למאות המשתתפים והזמינו אותם להשתתף גם במרוץ עין גדי. על אף תקלות במדידת הזמנים ובהתקנת שבבי המדידה, גם הפודיומים הסתיימו לבסוף, וכך בא לסיומו אירוע ספורט ענק ומוצלח נוסף, במועצה האזורית תמר.

כל התוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג