שיא לדריה גולובטי בפתיחת אליפות אירופה בשחייה

השחיינית שברה שיא ישראלי לגילאי 16 ב-50 חופשי, שיפור של שש מאיות לשיאה של לאה פולונסקי מ-2018
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה בבריכות קצרות נפתחה הבוקר (שלישי) בקאזאן שברוסיה, בצורה חיובית עבור נבחרת ישראל. דריה גולובטי שברה שיא ישראלי לגילאי 16 ב-50 חופשי עם 25.37 שניות, שיפור של שש מאיות לשיאה של לאה פולונסקי מ-2018. השחיינית הצעירה מבת ים דורגה במקום ה-31 הכללי.

דריה גולובטי | צילום: באדיבות איגוד השחייה

שיא אישי רשם גם דוד גרצ'יק בן ה-20, אשר קבע 24.22 שניות ב-50 גב, שיפור של חצי שנייה לשיאו שנקבע רק בסוף השבוע האחרון בגביע העולם. גרצ'יק דורג במקום ה-17 בחישוב של 2 שחיינים למדינה, וחסרו לו רק 3 מאיות לחצי הגמר. באותו משחה, אדם מראענה קבע 25.39 וסיים 29, כריס פיצ'וגין החזיסט שיפר את שיאו האישי עם 25.47 וסיים 30.

במשחה ל-400 מטר חופשי היה השחיין האולימפי דניס לוקטב קרוב לשיאו האישי, כאשר קבע 3:45.63 וסיים במקום ה-19. הערב, בהצגת הגמרים הראשונה של האליפות, תזנק רביעיית השליחים הישראלית ב-4X50 חופשי לגמר הראשון כחול-לבן בתחרות (העפילה אוטומטית).

דוד גרצ'יק מזנק | צילום: באדיבות איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג