מהיום: נבחרת ישראל תתחרה באליפות אירופה בבריכות קצרות בקאזאן

נבחרת ישראל בשחייה תחל היום את השתתפותה באליפות אירופה בבריכות קצרות בקאזאן שברוסיה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה תחל היום (שלישי) את השתתפותה באליפות אירופה בבריכות קצרות (בריכות 25 מ') בקאזאן שברוסיה. הנבחרת כוללת שניים שהיו גם חלק מהנבחרת האולימפית לטוקיו: אנסטסיה גורבנקו ודניס לוקטב. ואיתם סגל שחיינים צעיר, חלקם עדיין בגיל נוער, הכוללים את: כריס פיצ'וגין, דריה גולובטי, אדם מראענה, דוד גרצ'יק, איתן בן שטרית, שרון שטיימן ואופיר רכאח.

מרבית שחייניות ושחייני הנבחרת מגיעים לתחרות מיד לאחר שסיימו את התחרות האחרונה של סבב גביע העולם, שנערכה גם היא באותה בריכה. יעקב טומרקין, אשר קצר הצלחה גדולה כאשר סיים במקום שמיני בסבב היוקרתי, לא ממשיך לתחרות היבשתית כפי שתוכנן מראש והוא מתכונן כעת לאליפות העולם בבריכות קצרות שתיערך בחודש דצמבר באבו דאבי.

אחת המטרות של איגוד השחייה בשיתוף אמ"ה, ארגון מאמני השחייה החדש שקם בימים אלה, הוא לחשוף כמה שיותר מאמנים לתחרויות בחו"ל ולהתנסות כחלק מהצוות של הנבחרת, בדגש על כאלו מהפריפריה. הצוות שמוביל את הנבחרת מובל על ידי המנהל הספורטיבי של איגוד השחייה אהוד סגל, ואיתו המאמנים דימה ריבינסקי, אוריה פיטרברג, לב חולמר ואביה נפתלי. מנהלת הנבחרת היא מרים קרומן.

המנהל הספורטיבי ומאמן הנבחרת אהוד סגל מסר: "סיימנו תחרות מוצלחת ביותר בגביע העולם, בה רבים מהשחיינים שיפרו את שיאיהם האישיים, ועכשיו אנחנו מביטים אל עבר החלק השני של המשימה. המטרה עבור השחיינים הצעירים בנבחרת היא בעיקר להתנסות בתחרויות בוגרים בינלאומיות ברמה גבוהה, כאשר עבור המנוסים יותר זו תחרות הכנה לאליפות העולם בבריכות קצרות שתיערך באבו דאבי באמצע דצמבר, וכן לקראת המשימות הגדולות של הקיץ".

צילום עמוד הבית: shutterstock



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג