שיא ישראלי U23 לרומי טמיר בקפיצה משולשת, מקום 13 לאדוה כהן בליגת היהלום

האתלטית הצעירה ממשיכה בקצב התקדמות גבוה וקבעה 13.02 מ' בתחרות בקפריסין, שיא לאומי וקריטריון לאליפות אירופה U23. אדוה כהן עם 9:46.04 דקות ב-3,000 מכשולים בבכורה הישראלית העונה בליגה. וגם: אינגבריגסטן ממשיך לבלוט ושלל שיאי תחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רומי טמיר | צילום: Maxim Dupliy, איגוד האתלטיקה

האתלטית הישראלית רומי טמיר נמצאת בתקופה האחרונה במגמת התקדמות נהדרת, ואתמול (שישי) במסגרת תחרות בינלאומית בקפריסין, הוכיחה זאת פעם נוספת. טמיר בת ה-20 שיפרה את השיא ישראלי עד גיל 23 בקפיצה משולשת עם 13.02 מטר ובכך גם קבעה את הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23.

זו כבר הפעם החמישית מאז תחילת העונה בה משפרת טמיר את שיאה האישי, ובסך הכל ב-55 ס"מ, שיפור משמעותי במיוחד בתקופה כה קצרה. כעת, היא שיפרה את שיאה האחרון ב-10 ס"מ נוספים ולראשונה גם חצתה את גבול 13 המטרים ואת הקריטריון המיוחל שעמד על 12.95 מטר. כזכור, באליפות אירופה לאומות שנערכה במסגרת המשחקים האירופיים, הייתה טמיר מהבולטות בנבחרת עם מקום רביעי בקפיצה המשולשת ומקום שני בקפיצה לרוחק.

עוד אמש מהזווית הישראלית, אדוה כהן הייתה לישראלית השנייה השנה שהתחרתה בתחרות ליגת היהלום (אחרי חנה קנייזבה מיננקו בחודש מאי). בתחרות שנערכה בלוזאן סיימה האתלטית האולימפית בת ה-27 במקום ה-13 בריצה ל-3,000 מכשולים עם זמן של 9:46.04 דקות, כשתי שניות מתוצאת השנה שלה. ביאטריס צ'פקואץ' הקנייתית ניצחה את הריצה עם שיא תחרות של 9:05.98 דקות.

עוד בלוזאן, אמנם בחלק מהמקצועות הרמה הייתה נמוכה יחסית עקב היעדרות האתלטים מארה"ב שמתכוננים למבחנים האמריקאיים שיתקיימו בשבוע הבא, אך עדיין נקבעו כמה תוצאות ראויות לציון. ניקולה אוליסלאגרס ניצחה את תחרות הקפיצה לגובה שנערכה ברחובות העיר יום לפני התחרות באצטדיון, עם 2.02 מטר, תוצאת השנה בעולם וגם השוואה לשיאה האוסטרלי הלאומי. על המסלול, יקוב אינגבריגטסן קבע שיא תחרות בריצה ל-1,500 מטר עם 3:28.72 דקות, והקדים את למצ'ה גירמה האתיופי שקבע שיא לאומי עם 3:29.51 דקות.

בריצה ל-5,000 מטר בריהו ארגאווי האתיופי קבע את תוצאת השנה בעולם וגם שיא תחרות כשניצח עם 12:40.45 דקות, שיפור של 10 שניות לשיאו האישי. האלוף האולימפי בהטלת כידון ניראז' צ'ופרה ההודי ניצח עם 87.66 מטר וגם ראיין קראוזר האמריקאי צבר ניצחון בהדיפת כדור ברזל עם 22.29 מטר. בקפיצה במוט קבעה קייטי מון האמריקאית את תוצאת השנה בעולם עם 4.82 מטר, פמקה בול ניצחה ב-400 משוכות עם שיא תחרות נוסף, 52.76 שניות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג