שיא ישראלי לרון פולונסקי ומקום 9 באליפות העולם בשחייה

השחיין שזו עבורו אליפות העולם הראשונה, שבר הערב את אחד השיאים הוותיקים והאיכותיים בטבלת שיאי ישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רון פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

רון פולונסקי שבר את אחד השיאים הוותיקים והאיכותיים בטבלת שיאי ישראל, הלא הוא שיאו של גל נבו מעידן החליפות ב-200 מעורב אישי מ-2009. השחיין בן ה-21 קבע 1:57.99 דקות בחצי גמר המשחה וקיזז 26 מאיות מהשיא הקודם. בסך הכל, שיפר פולונסקי במהלך היממה האחרונה את שיאו האישי בכמעט שנייה שלמה ולראשונה בקריירה נרשם בטבלת שיאי ישראל.

התוצאה של פולונסקי הקנתה לו את המקום התשיעי בחצי הגמר, מרחק 25 מאיות מהעפלה לגמר. כל זאת, באליפות העולם הראשונה שלו בקריירה. יחד איתו בחצי הגמר שחה גם גל כהן גרומי בן ה-20, אשר סיים במקום ה-13 עם 1:59.67 דקות, כשגם עבורו מדובר באליפות עולם ראשונה.

עוד הערב, לאה פולונסקי התקרבה עוד קצת לשיא הישראלי ב-200 פרפר, כאשר קבעה בחצי הגמר שיא אישי של 2:11.31 דקות. כעת, היא מרוחקת רק 27 מאיות מהשיא ששייך לקרן זיבנר והושג ב-2016. פולונסקי בת ה-20 סיימה במקום ה-15 בחצי הגמר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג