שיא ישראלי לגורבנקו ב-200 חזה בפעם השלישית ברצף

השחיינית הישראלית ממשיכה לשבור שיאים במסגרת ליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בנאפולי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אנסטסיה גורבנקו ממשיכה לשבור שיאים במסגרת ליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בנאפולי. השחיינית הישראלית המייצגת את קבוצת לוס אנג'לס קרנט שברה הערב (חמישי) בפעם השלישית ברציפות, תוך 12 יום, את השיא הישראלי ב-200 חזה (בריכות 25 מ') עם 2:19.22 דקות, והשיגה פעמיים מקום שני במסגרת המחזור השלישי שלה בליגה.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

עד תחילת הליגה, השיא הישראלי במשחה זה היה שייך לעמית עברי ועמד על 2:21.67, כאשר שיאה של גורבנקו אז היה 2:22.70. כלומר, השחיינית בת ה-18 מקרית ביאליק שיפרה את השיא בסך הכל ב-2.45 שניות ואת שיאה האישי ב-3.48 שניות. היא דורגה כאמור במקום השני במשחה זה, אחרי אלופת אירופה במשחה זה, מריה טמניקובה הרוסייה.

מעט לאחר מכן, זינקה גורבנקו שוב למים ורשמה מקום שני נוסף, הפעם במשחה ל-200 מעורב אישי, עם תוצאה של 2:05.81 במשחה בו ניצחה ביילי אנדיסון הקנדית. לסיום יום התחרויות הראשון של המפגש שחתה את החזה בשליחות 4X100 מעורב וקבעה 1:05.12 בדרך למקום השני של לוס אנג'לס.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג