שיא ישראלי לאורין גבלן במשחה ל-5 ק"מ

השחיינית בת ה-19 זכתה בתואר אלופת ישראל לאחר ששיפרה בכ-13 שניות את שיאה של אווה פביאן. בגברים זכה זיו כהן מהפועל ירושלים שנה שנייה ברציפות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אורין גבלן המנצחת עם עומר שורץ וטל אשכנזי | צילום: לידור גולדברג, איגוד השחייה

אורין גבלן ממשיכה להראות דומיננטיות במשחים הארוכים בבריכה והיום (שישי) שברה את השיא הישראלי במשחה ל-5 ק"מ בבריכה וקבעה 58:47.55 דקות. גבלן קבעה את השיא במסגרת אליפות ישראל ב-5 ק"מ בבריכה שנערכה במכון וינגייט וזהו השיא הישראלי השני בו היא מחזיקה, לאחר המשחה ל-1,500 חופשי בבריכה קצרה.

השחיינית בת ה-19 מהפועל עירוני הוד השרון שיפרה ב-13 שניות את שיאה של אווה פביאן מפברואר 2018. במקום השני סיימה עומר שוורץ בת ה-16 ממכבי קרית ביאליק עם 59:52.84 דקות ובמקום השלישי טל אשכנזי ממכבי חיפה עם 1:02:34.34 שעות. עד התחרות הנוכחית, רק שתי שחייניות בהיסטוריה של ישראל ירדו מגבול השעה – אווה פביאן ועדן גירלואנצה. היום, מספר זה הוכפל באותה התחרות.

במשחה המקביל לגברים ניצח זיו כהן בן ה-20 מהפועל ירושלים זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שסיים בזמן של 54:11.19 דקות. יונתן אחדות מהפועל ירושלים סיים שני עם 55:27.17 דקות ואשכול מזור מהפועל כפר סבא ב.ב עם 56:48.00 דקות במקום השלישי.

זיו כהן עם יונתן אחדות ואשכול מזור | צילום: לידור גולדברג, איגוד השחייה

בחלוקה על פי קטגוריות זכתה טל אשכנזי (מכבי חיפה) במקום הראשון בגיל 19-18 ועדן גולדנברג (הפועל כפר סבא ב.ב) סיימה שנייה. עומר שוורץ זכתה במקום הראשון בקטגוריה של גיל 17-16, אמילי סייביץ (הפועל ירושלים) במקום השני ותמר דל מונטה בן עמרם (הפועל ירושלים) סיימה שלישית. בגיל 15-14 זכתה במקום הראשון אמילי גולוס (TLV SWIM), במקום השני פילאר מריה חשמה (הפועל בת ים) ובמקום השלישי אחותה התאומה פרלה חשמה (הפועל בת ים).

בחלוקה על פי קטגוריות זכה במקום הראשון ניקיטה ארציבשב מהפועל עומר במקום הראשון בגיל 19-18. בקטגוריית גיל 17-16 זכה אשכול מזור במקום הראשון, תמיר רומם (מכבי ראשון לציון) שני ויותם ורשבסקי (הפועל כפר סבא ב.ב) שלישי. בגיל 15-14 זכה רום שלם (מכבי ראשון לציון) במקום הראשון, עידן גמליאל (מכבי קרית אונו) סיים שני ויונתן רוזנבלט (מכבי חיפה) סיים שלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג