שיא ישראלי ומקום שני לאנסטסיה גורבנקו בפתיחת ה-ISL

השחיינית הישראלית פתחה את הופעותיה בליגת השחייה הבינלאומית בנאפולי בצורה טובה והצליחה לעקוף גם את האלופה האולימפית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיינית הישראלית אנסטסיה גורבנקו פתחה אתמול (שבת) את הופעותיה בליגת השחייה הבינלאומית ה-ISL בנאפולי עם שיא ישראלי של 2:20.11 דק' במשחה ל-200 מטר חזה (בריכות 25 מ') ומקום שני במשחה ל-200 מעורב אישי, בו עקפה בין היתר את האלופה האולימפית במשחה זה.

סיימה שנייה. אנסטסיה גורבנקו | צילום: מייק לואיס, לוס אנג'לס קרנט, באדיבות איגוד השחייה

הישראלית בת ה-18 ממכבי קרית ביאליק לוקחת חלק בליגה זו עונה שלישית ברצף כחלק מקבוצת לוס אנג'לס קרנט, בהובלת דייויד מארש שבה חבר בצוות האימון גם המאמן הישראלי יהונתן קופלב. בהמשך העונה יצטרפו לליגה שני ישראלים נוספים, מירון חרותי ואנדי מורז.

גורבנקו פתחה את התחרות הראשונה שלה העונה עם שיפור של יותר משנייה וחצי לשיאה הישראלי של עמית עברי מ-2014, שעמד על 2:21.67. זהו גם שיפור של יותר משתי שניות וחצי לשיאה האישי ולשיא הנוער של גורבנקו, שעמד על 2:22.70. במשחה עצמו הגיעה גורבנקו רביעית וצברה חמש נקודות עבור קבוצתה, כאשר המנצחת הייתה לילי קינג האמריקנית עם 2:17.86

לאחר מנוחה קצרה זינקה גורבנקו ל-200 מעורב אישי, לשדה איכותי במיוחד שכלל כמה מהבכירות בעולם במשחה זה. גורבנקו דורגה שלישית לאורך מרבית המשחה, אולם בזכות הפיניש בחתירה סיימה במקום השני עם 2:07.26 דק' ועם שבע נקודות לקבוצתה.

המנצחת בתחרות היתה הבריטית אייבי ווד שכזכור סיימה רביעית בטוקיו. במקום השלישי הגיעה, שש מאיות אחרי הישראלית, האלופה האולימפית יוי אוהשי.

לקינוח, שחתה גורבנקו כחלק מהשליחות מעורב של LA וקבעה 53.37 כנועלת בחתירה בדרך למקום החמישי במשחה ושמונה נקודות קבוצתיות. בתום יום התחרויות הראשון מתוך שניים הקבוצה מלוס אנג'לס מדורגת במקום השני עם 238 נקודות, אחרי האלופה המכהנת קאלי קונדורס עם 331 נק'. במקום השלישי ניצבת קבוצת טוקיו פרוג קינגס עם 189.5 נקודות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג