שיא ישראלי ומקום שישי לשליחי נבחרת ישראל באליפות אירופה

הישג לנבחרת ישראל אתמול (רביעי) באליפות אירופה בבריכות קצרות בקאזאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הישג לנבחרת ישראל אתמול (רביעי) באליפות אירופה בבריכות קצרות בקאזאן. רביעיית השליחים הישראלית ל-4×50 מעורב, הכוללת את דוד גרצ'יק, כריס פיצ'וגין, איתן בן שטרית ואדם מראענה, שברה את השיא הישראלי עם 1:35.50 דקות וסיימה במקום השישי בגמר.

הרביעייה הצעירה (גיל ממוצע 19) שיפרה ב-45 מאיות את השיא שהיה שייך ליהונתן קופלב, יהב שחף, גיא ברנע וזיו קלונטרוב ונקבע באליפות אירופה שנערכה בישראל ב-2015. גרצ'יק, כשחיין הראשון בגב אף שיפר את שיאו האישי עם 24.12, בעוד זמן הביניים של פיצ'וגין היה מהיר במיוחד ולראשונה מתחת 26 שניות, עם 25.90.

מי שניצחו במשחה עם שיא העולם הראשון בתחרות היו נבחרת איטליה, שקבעו 1:30.14 ושיפרו את השיא של הרוסים, שהסתפקו הפעם בכסף. הולנד זכתה בארד, במשחה בו טורקיה וצרפת נפסלו בשל חילופים לא חוקיים. עוד הערב, שרון שטיימן בת ה-16 זינקה לראשונה לחצי גמר אירופי במשחה ל-200 פרפר. היא קבעה 2:13.94 וסיימה במקום ה-16.

רביעיית השליחים הישראלית | צילום: באדיבות איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג