שיא ישראלי ומקום עשירי לשליחות של נבחרת ישראל באליפות העולם בשחייה

הרביעייה שכללה את גורבנקו, גולובטי, ספיץ ופולונסקי שיפרה בשנייה וחצי את השיא הקודם עם 7:59.02 דקות, זמן שלא העניק להן מקום בגמר אך עשוי להספיק להעפלה למשחקים האולימפיים בפריז. שיאים אישיים לגורבנקו ולרון פולונסקי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גולובטי, ספיץ, פולונסקי וגורבנקו בשליחות | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

אליפות העולם בשחייה נמשכה הלילה (בין רביעי לחמישי), כאשר במוקד עבור נבחרת ישראל היה משחה השליחות ל-4X200 חופשי. הרביעייה הישראלית, שהורכבה מאנסטסיה גורבנקו, דריה גולובטי, איילה ספיץ ולאה פולונסקי, שברה את השיא הישראלי במשחה זה עם 7:59.02 דקות וסיימה במקום העשירי הכללי, קרוב לגמר ישראלי שלישי בתחרות.

לכתבות נוספות בנושא:
שברו לה שיא, היא שברה את הרשת: צפו בפלגריני מבשרת על הריון אחרי שיא העולם
רון פולונסקי פספס בעשירית את חצי הגמר, מקום 15 לשליחים מיקס באליפות העולם
אחרי 5,110 יום: מולי אוקלהאן שברה את שיא העולם של פלגריני ב-200 חופשי

מדובר בשיפור של שנייה וחצי לשיא הישראלי הקודם, שנקבע באליפות אירופה בבודפשט ב-2021, ובפעם הראשונה של נבחרת ישראל מתחת לגבול 8 הדקות. שלוש מארבע השחייניות שקבעו אז את השיא שחו גם הפעם, כשהיחידה שהתחלפה מאותה רביעייה היא אנדי מורז, כאשר ספיץ שחתה במקומה.

אנסטסיה גורבנקו | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה

הזמן שקבעה גורבנקו כשחיינית הראשונה ברביעייה, 1:58.18 דקות הוא שיא אישי חדש שלה (שיפור של כחצי שנייה לשיא הקודם). הזמן הכולל של ארבע השחייניות עשוי אף להעניק לישראל את המקום במשחקים האולימפיים במשחה זה, אולם התשובה הסופית לכך תינתן רק אחרי אליפות העולם בקטאר שתיערך בשנה הבאה. המהירות ביותר במוקדמות היו השחייניות של נבחרת ארה"ב, עם 7:46.36 דקות, לפני אוסטרליה ובריטניה. הזמן האחרון שהעניק העפלה לגמר היה של נבחרת ברזיל עם 7:56.14 דקות.

זמני הביניים של הרביעייה הישראלית:
אנסטסיה גורבנקו – 1:58.18 דקות
דריה גולובטי – 1:59.36 דקות
איילה ספיץ – 2:00.80 דקות
לאה פולונסקי – 2:00.68 דקות

עוד לפני כן, רון פולונסקי קבע שיא אישי במשחה ל-200 חזה. הישראלי בן ה-22 קבע זמן של 2:12.34 דקות, שיפור של 15 מאיות לשיאו מהשנה שעברה ומקום 21 כללי. העפלה לחצי הגמר נסגרה על 2:11.71 דקות.

רון פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג