שיא ישראלי בשליחים עם נעילת אליפות העולם

נבחרת ישראל בשחייה סיימה הבוקר (שלישי) באבו דאבי את אליפות העולם הטובה בתולדותיה עם שיא ישראלי לרביעיית השליחים ב-4x100 מעורב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

נבחרת ישראל בשחייה סיימה הבוקר (שלישי) באבו דאבי את אליפות העולם הטובה בתולדותיה עם שיא ישראלי לרביעיית השליחים ב-4×100 מעורב. הרביעייה שכללה את יעקב טומרקין, כריס פיצ'וגין, איתן בן שטרית ודניס לוקטב קבעה 3:30.75 דקות, שיפור של קרוב לשתי שניות לשיא של יהונתן קופלב, גל נבו, אלון מנדל וגיא ברנע, שעמד על 3:32.43 דקות. ישראל סיימה את המוקדמות במקום ה-11 הכללי.

מימין: טומרקין, לוקטב, פיצ'וגין ובן שטרית. צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

עוד קודם, יעקב טומרקין סיים במקום ה-13 את משחה ה-200 גב עם 1:52.66 דקות, מרחק 31 מאיות מהעפלה לגמר נוסף בתחרות. אלופת העולם הטרייה אנסטסיה גורבנקו נעלה את התחרות המוצלחת שלה עם המקום ה-17 במשחה 200 חזה עם 2:23.44 דקות.

ישראל מסכמת אליפות מוצלחת ביותר באבו דאבי, עם שתי מדליות זהב של אנסטסיה גורבנקו במשחים ל-50 חזה ו-100 מעורב אישי, 4 גמרים, כשאל גורבנקו מצטרפים בנתון זה יעקב טומרקין ואיתן בן שטרית. כמו כן, העפילו הישראלים לארבעה חצאי גמר נוספים, שברו ארבעה שיאים ישראליים ושיא נוער אחד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג