שיא ישראלי אדיר לשחיין בר סולובייצ'יק ב-400 חופשי

השחיין בן ה-22 שבר ביותר משנייה את השיא הקודם במסגרת אליפות ישראל והעמיד אותו על 3:48.66 דקות. דוד גרצ'יק קבע את הקריטריון לאליפות העולם ב-200 גב ורחוק רק 14 מאיות מהקריטריון האולימפי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
בר סולובייצ'יק | צילום: באדיבות איגוד השחייה

אליפות ישראל בשחייה ותחרות הקריטריונים הישראלית נפתחה הבוקר (רביעי) בבריכה הלאומית במכון וינגייט, עם שיא ישראלי ראשון לבר סולובייצ'יק במשחה ל-400 חופשי. השחיין בן ה-22 ממכבי קרית ביאליק עצר את השעונים כבר במוקדמות על 3:48.66 דקות, שיפור של יותר משנייה לשיאו הישראלי הקודם שנקבע לפני שנתיים ועמד על 3:49.77 דקות.

סולובייצ'יק, שסיים עונה מצוינת בליגת המכללות עם מינסוטה, בה העפיל לראשונה לגמר אליפות המכללות ה-NCAA, תרגם נהדר את ההתקדמות שלו כעת לבריכה ארוכה, וחסרות לו עוד 51 מאיות במשחה זה כדי להשיג את הקריטריון האוטומטי לאליפות העולם, שתיערך הקיץ ביפן. לקריטריון האולימפי חסרות לו עוד קצת פחות משתי שניות, שכן הקריטריון האוטומטי הוא 3:46.78 דקות.

הישג נוסף רשם דוד גרצ'יק, שקבע את הקריטריון לאליפות העולם במוקדמות ל-200 גב. השחיין בן ה-22 ממכבי חיפה קבע 1:57.64 דקות, שיפור של 56 מאיות לשיאו האישי ורק 14 מאיות מהקריטריון האולימפי במשחה זה, אותו יוכל לנסות לקבוע כבר הערב בהצגת הגמרים (מ-17:00, כניסה חופשית)

דוד גרצ'יק | צילום: באדיבות איגוד השחייה

גרצ'יק הפך לשחיין השישי בנבחרת לאליפות העולם, כאשר חמשת הקודמים שקבעו את הקריטריון היו אנסטסיה גורבנקו (200 מעורב אישי), מירון חרותי (50 חופשי) אביב ברזלי (200 גב), מיכאל לייטרובסקי (100 גב) ותומר פרנקל (100 פרפר). הנבחרת צפויה לגדול בימים הקרובים במהלך האליפות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג