שחר שגיב: "כנראה שיהיו הרבה מכות השנה במרוץ המדרגות"

המאבק על התואר במרוץ המדרגות בעזריאלי צפוי השנה "לעלות מדרגה" ולהיות חם מהרגיל עם רן אלתרמן, האחים שגיב ורון דרמון שמגיע אחרי המשחקים האולימפיים של ריו אבל מעולם לא התחרה במדרגות - הנה מה שצפוי שם השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דן אלתרמן במרוץ המדרגות בעזריאלי
דן אלתרמן במרוץ המדרגות בעזריאלי

ביום חמישי הקרוב יתקיים בפעם ה-14 מרוץ המדרגות בעזריאלי, והפעם לראשונה במתכונת ערב. זה אומר שמאות המשתתפים שיזנקו לאתגר המכובד הזה החל מהשעה 21:00 בערב, טיפסו 54 קומות ויסיימו על הגג המדהים של המגדל, כשהם נושמים אוויר צלול של תחילת נובמבר וחוזים מולם ביופיה של תל אביב ב"חג חמישי" בערב.

להרשמה למרוץ המדרגות של עזריאלי

שחר שגיב מרוץ מדרגות

רוצה לחזור לנצח במדרגות. שחר שגיב | צילום: צלמי שוונג

במרוץ המדרגות יתקיימו השנה 9 מקצים שונים החל ממקצה המנכ"לים שיוזנק ב-20:55 ועד למקצה העממי שיוזנק ב-21:45. בין לבין יתקיים גם מקצה העילית, שאמור להיות השנה אולי המעניין ביותר בתולדות המפעל. אמנם את האלתרמנים שמזוהים יותר מכולם עם המרוץ הזה ייצג הפעם רק דן בגלל פציעה של רן, אבל מהצד השני יגיעו שני האחרים הטריאתלטים למשפחת שגיב – שחר ורן, והטריאתלט האולימפי רון דרמון. וכזכור, הטריאתלטים ידועים כאלו שמככבים במרוצי המדרגות שמאוד מתאימים למי ששולט גם ברכיבה וגם בריצה.

לפני שנתיים שחר שגיב ניצח במקצה שלוש הפסגות ושבר את ההגמוניה של האחים אלתרמן. בשנה שעברה ניצח דן אלתרמן והשנה כאמור יהיו יותר טוענים לכתר. שחר שגיב, שסגר בקיץ עונה מצוינת בטריאתלון בזירה הבינלאומית, התייחס למאבק הצפוי ואמר: "הולך להיות ממש מעניין. זה הולך להיות צפוף וכנראה שיהיו הרבה מכות. הכניסה לחדר המדרגות אחרי הריצה לחניון תהיה מאוד אגרסיבית, ותהיה ממש מלחמה על הכניסה. בסך הכל אני ממש נהנה מהתחרות הזאת וצריך לציין שאין יותר מדי תחרויות שבהן אנחנו מתחרים על כסף, וכולם רוצים לנצח", אמר שגיב שיומיים לאחר מרוץ המדרגות ייצא למחנה אימונים בגרמניה.

רון דרמון טריאתלט אולימפי

יש לו ניסיון במשחקים האולימפיים, אבל עדיין אין לו ניסיון במדרגות. רון דרמון | צילום: באדיבות הוועד האולימפי

רון דרמון, שהשתתף במשחקים האולימפיים בריו, היה עסוק בשנים האחרונות בהכנות האולימפיות והתאמן בעיקר באוסטרליה ובאירופה. השנה, כפי שכתב בדף הפייסבוק שלו, הוא קפץ על ההזדמנות להתחרות באירוע שבו תמיד רצה להשתתף. בניגוד לחבריו הטריאתלטים, לדרמון אין ניסיון של תחרות מדרגות אבל הוא בהחלט מעוניין לצבור: "אני מגיע בפעם הראשונה כדי לחוות את האירוע ובפעם השנייה אגיע כדי לנצח", אמר דרמון שהוסיף: "אני אזרום עם כל מה שקורה. קשה לי להאמין שאצליח לעבור את שגיב או אלתרמן כי יש להם הרבה יותר ניסיון, אבל אני מגיע כדי לעשות למתחרים שלי חיים קשים. הגישה שלי היא לתת את הכל כמו תמיד, אבל אני לא מצפה מעצמי ליותר מדי".

דן אלתרמן במרוץ המדרגות בעזריאלי

הכי מנוסה. דן אלתרמן | צילום: ניר עמוס

דן אלתרמן, שיחד עם אחיו עמד בראשות הפודיום של כל מרוצי המדרגות פרט לאחד או שניים שלא יכלו להתייצב אליהם, יודע גם הוא שהשנה המצב יהיה קצת שונה, אבל בניגוד לשחר שגיב הוא מאמין שהרבה דברי יכולים לקרות גם במהלך הטיפוס: "כמובן שהכניסה חשובה מאוד, אבל אחרי הקומה ה-15 דברים משתנים. אין ספק שהשנה יהיה מאתגר, ויהיה מגניב להתחרות נגד כולם".

להרשמה למרוץ המדרגות של עזריאלי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג