שחייה: מדליית ארד לשליחים הישראלים באליפות אירופה לנוער

הרביעייה עמדה בציפיות ושחזרה את ההישג שלה מהאליפות הקודמת במשחה 4 פעמים 200 חופשי. שניים מחבריה עלו לגמר 200 חופשי, לאה פולונסקי בגמר 200 מעורב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחר השליחים של ישראל באליפות אירופה לנוער בשחייה
נבחר השליחים של ישראל באליפות אירופה לנוער בשחייה

במהלך סוף השבוע לא היה רק חם בחוץ, אלא גם בתוך הבריכה האולימפית במכון וינגייט שם תינעל היום (ראשון) אליפות אירופה לנוער בשחייה. ההישג המשמעותי מהזווית הישראלית היה מדליית ארד של השליחים במשחה ה-4 פעמים 200 חופשי ביום שישי בערב.

עמדו בציפיות. נבחרת השליחים | צילום: גלעד קוולרצ'יק, באדיבות איגוד השחייה

הנבחרת שהורכבה מדניס לוקטב, תומר פרנקל, איתי כרמי ואלון שמי, שיחזרה למעשה את ההישג שלה מאליפות אירופה הקודמת. היא היתה רחוקה מהונגריה ורוסיה שהתמודדו על התואר בקרב צמוד שבו זכו ההונגרים עם שיא אליפות חדש, 7:15.46 דקות. ישראל סיימה שלישית בזמן של 7:19.57 דקות והקדימה ביותר משניה וחצי את פולין.

שניים מחברי הרביעייה הזאת, לוקטב ופרנקל, העפילו ביום שבת למשחה גמר ה-200 חתירה. לוקטב עשה זאת עם הזמן השלישי בטיבו שהיה גם שיא ישראלי חדש לנוער, 1:48.94 דקה. פרנקל עלה לגמר עם הזמן השמיני, 1:49.84 דקה. משחה הגמר יתקיים הערב בשעה 18:07.

קצת לפני כן, לאה פולונסקי עלתה לגמר משחה ה-200 מעורב אישי לבנות. השחיינית בת ה-15 קבעה את הזמן השישי בטיבו בחצי הגמר, 2:16.23 דקות. אגב, רוב השחייניות שיתחרו נגדה בגמר שיתקיים ב-18:13 הן בנות 17.

מיכאל לייטרובסקי שיפר בשבת פעמיים את שיאו האישי ב-50 גב. בפעם הראשונה הוא עלה לגמר, ובגמר עצמו סיים במקום החמישי בזמן של 25.69 שניות שזה שיא ישראלי חדש לנוער. מי שניצח במשחה היה קלימנט קולסניקוב הרוסי שקבע 25.15 שניות.

בזירה הבינלאומית, עוד בתחילת הצגת הערב ביום שישי נשבר שיא עולם לנוער כשכריסטוף מילאק ההונגרי ניצח בצורה משכנעת ב-200 פרפר וקבע 1:53.79 דקה. הוא קיצץ 1.58 שניה משיא העולם שקבע השנה נאו הורמורה היפני.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג