שוונג ומראות אימג' בנק בוחרים את התמונות הגדולות של שנת 2012 – חלק שני

כמו בריצה, גם רגעי השחייה הגדולים של השנה קרו במשחקים האולימפיים בלונדון. פלפס אמנם המשיך לככב, אבל אפשר היה לראות גם את הגחתם של מטאורים חדשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

כמו בריצה, גם רגעי השחייה הגדולים של השנה קרו במשחקים האולימפיים בלונדון. פלפס אמנם המשיך לככב, אבל אפשר היה לראות גם את הגחתם של מטאורים חדשים

מאת:מערכת שוונג ושרלי שטרית (אימג'בנק)


"הקליע מבולטימור" שוב שובר שיאים
ב-2008 הוא קטע 36 שנות הגמוניה של מארק ספיץ האגדי, כשהפך לשחיין המוזהב ביותר – 8 מדליות באולימפיאדה אחת. השנה בלונדון הוא היה השחיין המעוטר ביותר, זו האולימפיאדה השלישית שלו ברציפות. 22 מדליות אולימפיות בסך-הכל, 37 שיאי עולם אולימפיים, שבעה מהם תקפים גם היום. היחיד בהיסטוריה ששולט בכל סגנונות השחייה. מייקל פלפס – השחיין הטוב ביותר בכל הזמנים.



ד"ש לאמריקה: פלפס ועוד מדליה, רגע לאחר גמר השליחים בלונדון 2012
(צילום: אימג'בנק, מראות אימג')


פרנקלין, דרלינג – She does give a damn!
אפרופו ילדי-פלא, אין להתעלם מהאמריקאית מליסה מיסי פרנקלין. עם גובה 1.86 מטר ומוטת זרועות של 1.92 מטר, בת ה-17 היתה ההבטחה הגדולה של אולימפיאדת לונדון – והיא גם קיימה: עם 4 מדליות זהב, אחת ברונזה ושני שיאי עולם, הוכתרה פרנקלין לשחיינית המצטיינת של האולימפיאדה. היא גם הראשונה ששברה שיא עולם ב-200 מטר גב מאז אסר איגוד השחייה העולמי ב-2010 להשתמש בחליפות-השחייה מסוג לייזר רייסר.



גב חזק: פרנקלין במאמץ אחרון לפני שיא העולם במשחה 200 מטר גב
(צילום: אימג'בנק, מראות אימג')


פרנץ' פרייז
זו בהחלט היתה השנה של יאניק אנייל, הצרפתי הענק (2.02 מ'). בתוך חודשיים, אסף השחיין הצעיר (20) חמש מדליות זהב באליפות אירופה לנוער בפינלנד, זהב אחת באליפות אירופה בהונגריה, ושתי מדליות זהב באולימפיאדת לונדון. במשחה החופשי ב-200 מטר, הוא אחראי לתוצאה הטובה ביותר מאז נאסר השימוש בחליפות-השחייה מסוג לייזר רייסר. בנובמבר הוסיף את הדובדבן לקצפת: זהב ושבירת שיא עולם ב-400 מטר חופשי בבריכות קצרות. אלוף.


מנוחת הלוחם: אנייל בסיום המשחה החופשי ב-200 מטר, לונדון 2012
(צילום: אימג'בנק, מראות אימג')

שחיין מנצח – מייד אין צ'יינה
כבר שלוש שנים שהטיל הסיני בן ה-21 סון יאנג (גם הוא ענק – 1.98 מ') אוסף מדליות זהב מכל אליפות בה הוא שוחה. הזהב הראשון הגיע במשחה ל-1500 מטר חופשי במשחקי אסיה 2010. באליפות העולם ב-2011 זכה פעמיים בזהב, תוך שקבע שיא עולם של 14:34:14 דקות ב-1,500 מטר חופשי. לשיא הגיע במשחקים האולימפיים בלונדון, שם זכה בעוד שתי מדליות זהב – ב-400 מטר חופשי, משחה בו קבע שיא אולימפי וב-1500 מטר חופשי, בו קבע שיא עולם חדש.



שחיין למרחקים ארוכים: יאנג חותר 1,500 מטר אל הזהב
(צילום: אימג'בנק,מראות אימג')

19.12.2012


כתבה זו נכתבה בשיתוף מחלקת התוכן של חברת אימג'בנק (מראות אימג' בע"מ), המספקת לציבור תמונות ארכיון ותמונות איכותיות בכל נושא ומכל העולם. 
www.imagebank.co.il

• התמונות הגדולות של שנת 2012 – חלק ראשון – לחצו מראות אימג'
• פינת "השבוע לפני" בשיתוף אימג'בנק – לחצו מראות אימג'

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג