רצים? רוכבים? היום ישרור שרב כבד בכל חלקי הארץ

מתכננים להתאמן היום? קחו בחשבון שהיום ישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ - הנה התחזית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום (שני) ישרור ברחבי הארץ שרב כבד והטמפרטורות הצפויות יהיו בין 25-ל-41 מעלות. מדובר ביום החם ביותר מאז בואו של האביב ועל כן יש לתכנן את האימונים בהתאם ובמידה ואתם מתכננים להתאמן יש להקפיד על שתייה מרובה של מים ולבצע את האימונים במקום מוצל או מקורה. את הריצה והרכיבה מומלץ לקיים בשעות הבוקר המוקדמות מאוד או בשעות הערב, על מנת להימנע עד כמה שניתן מגל החום הכבד.

כמה מומלץ לשתות? בהנחה כי ביצעתם הכנה מיטבית לפני האימון רצוי לשתות בין 2-3 כוסות מים קרים (לא פושרים) כ-10-20 דקות בטרם תחילת האימון. במהלך הריצה רצוי לשתות כ-250 מ"ל (ככוס אחת) של מים כל 15 דקות (שתייה מתונה – ובפעימות ולא בכמות גדולה אחת). נמצא כי מים קרים (כ-4 מעלות צלזיוס) נספגים ביעילות גבוהה יותר בגוף.

מהשירות המטאורולוגי נמסר כי היום ישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ. צפויים עומסי חום כבדים עד קיצוניים. יתכן אובך בדרום הארץ. הלילה: מעונן בעננות בגובה רב וחם.

מחר (שלישי) יהיה מעונן חלקית בעננות בגובה בינוני ורב. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ועלייה בלחות, אך יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי בעיקר בהרים ובפנים הארץ. יתכן אובך. רק החל מיום רביעי תורגש ירידה בטמפרטורות.

צילום עמוד הבית: צילום:pixabay



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג