רן שגיב סיים שביעי בגביע העולם בוויהי שבסין

הטריאתלט שזכה לאחרונה במדליית הארד באליפות העולם עד גיל 23 צבר ניקוד חשוב בדירוג האולימפי במטרה להגיע לטוקיו 2020. שחר שגיב הוביל בתחרות, אבל נחלש בריצה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט רן שגיב ממשיך לרדוף אחרי הניקוד לדירוג האולימפי במטרה להשתתף במשחקי טוקיו 2020 ביחד עם אחיו הבכור שחר. אתמול (שבת) הוא עשה צעד משמעותי בדרך להשגת המטרה כשסיים במקום השביעי בתחרות מסבב גביע העולם שהתקיימה בוויהי שבסין.

עוד יש לו סיכוי להגיע לטוקיו 2020. רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

עוד כתבות בנושא 
מדליית ארד היסטורית לרן שגיב באליפות העולם עד גיל 23 
שחר שגיב: "אם אחליט ללכת עם הראשונים, זה יכול להיגמר במדליה אולימפית" .
רועי זוארץ: "אי אפשר להתחרות ככה שנתיים מבלי להאמין"

התחרות היתה למרחק אולימפי ובה ייצגו את ישראל שני האחים לבית שגיב, כמו גם רועי זוארץ ואמיתי יונה. שחר שגיב נראה מצוין בתחילת התחרות, הוא היה הראשון לצאת מהמים ולאחר מכן רכב בדבוקה המובילה, אלא שבהקפה השלישית מבין ארבע בריצה ל-10 קילומטרים הוא נחלש. לעומתו, רן שגיב רק הגביר את הקצב בחלק השני של הריצה ובעיקר בהקפה הרביעית, כדי לטפס עד למקום השביעי. הוא חצה את קו הסיום בזמן של 1:55:27 שעה, 40 שניות אחרי המנצח הפורטוגלי ז'או סילבה. ההישג הזה היקנה לו 313 נקודות בדירוג האולימפי, והוא אמור לטפס לא מעט שלבים השבוע.

רועי זוארץ, שבמהלך התחרות איבד 15 שניות בגלל עונש, סיים במקום ה-23 בזמן של 1:58:38 שע' כששחר שגיב הגיע לקו הסיום 19 שניות אחריו כשהוא מדורג 25. אמיתי יונה לא סיים את התחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג