ריצת כלב: האם ידידו הטוב של האדם זקוק למאמן ריצה?

איך לא חשבו על זה קודם? רץ חובב מארה"ב שילב בין האהבה שלו לכלבים ולריצה ויצא במיזם חדשני ו"נובח"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אומרים שהכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, לכן רצים ורוכבי אופניים רבים יוצאים לריצות בליווי כלבם הנאמן. אבל מה קורה אם אתם לא רצים או לא עושים בכלל פעילות גופנית וגם היציאות לסיבוב קצר בשכונה עם הכלב הופכות להיות מטלה שאתם מתחמקים ממנה?

ריצה עם כלב

מאמן אישי לריצה עם כלבים

כתבות נוספות בנושא
8 טיפים לריצה עם הכלב שלך
10 טיפים לריצה עם עגלת תינוק
מיתוסים נפוצים על נעלי ריצה

אז בארצות הברית הצליחו לייצר מהלימון לימונדה. רץ חובב הקים חברה שכל תפקידה ויעודה הוא להריץ את כלבכם, כן, כן, קראתם נכון, עסק שיעזור לכלב שלכם לרוץ. באנגלית זה נשמע כמובן יותר טוב Dog runner. ובעצם, למה לא? אם יש דוג-סיטר שמוציא את הכלב שלכם לטיול למה שלא יהיה גם מאמן אישי לריצה עם כלבים? בדיוק כמו אצל בני האדם. מפתח הרעיון היה בראיין בררה, רץ חובב שחיפש עוד דרך לשמור על כושר הריצה שלו. הוא קרא על חברה בשיקגו שמתאימה כלבים לרצים וחיפש כזו גם באזור מגוריו, אך לא מצא. הוא החליט לפתוח בעצמו כזו חברה וכיום שולחים אליו בעלי הכלבים את כלביהם, כאלו הסובלים מעודף משקל, גורים הסובלים מחרדה ותוקפנות. לבעלי הכלבים הוצע כי פתרון לבעיות הכלבים יהיה הוספה של יותר פעילות גופנית.

נכון שהליכה עם הכלב היא דבר נהדר, אבל אין כמו לתת לכלב לרוץ במשך שעה שלמה ולהוציא אנרגיה, הריצה גורמת לכלבים להרגיש יותר רגועים ופחות אגרסיביים ותוקפניים. בררה כבר מעסיק עובדים נוספים שכל אחד מהם רץ לפחות עם ארבעה כלבים ביום, הם גם נשארים בכושר ריצה וגם עוזרים לכלבים להיות רזים יותר ובכושר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג