ריינד אופטיקס תעניק גם השנה את חסות המשקפיים בישראמן

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים משמעותיים, ולכן גם השנה את חסות המשקפיים תיתן "ריינד אופטיקס" מתוך רצון לתת למתחרים את הטוב ביותר עבורם על המסלול באילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דנית ועמוס ריינד באקספו של הישראמן | צילום: באדיבות ריינד אופטיקס

להרשמה לישראמן 2023

תחרות איש הברזל של ישראל, הישראמן, היא תחרות שמציבה בפני הספורטאים והספורטאיות אתגרים קשים ומשמעותיים, ועליהם לשים לב לכל פרט בתהליכי האימון על מנת להגיע מוכנים ומדויקים לקו הזינוק. אחד האביזרים הטכניים שחשוב להתייחס אליו הוא משקפי השמש. תחרות כמו הישראמן, הנמשכת שעות רבות על מסלול משתנה, מחייב את המתחרים להצטייד בציוד הטוב והאיכותי ביותר ולכן גם השנה חסות המשקפיים בתחרות תהיה של "ריינד אופטיקס", אשר תהיה זו עבורם השנה הרביעית כנותני החסות בתחרות, מתוך הבנה משותפת של שני הגופים כי הספורטאים הם בראש סדר העדיפויות ויש להעניק להם את הפתרונות האופטיים הטובים ביותר.

"מאז השנה הראשונה שלנו כנותני חסות לישראמן, מתחרים ומבקרים ביקשו לוודא לפני הגעתם שנהיה באקספו, וזו כמובן הרגשה נהדרת ומשמחת", מספרת דנית ריינד מריינד אופטיקס, "כיום, בשנה הרביעית שלנו כנותני חסות, ריינד אופטיקס הוא כבר שם נרדף לתחרות הישראמן, ואין ספק שהעובדה שלקחנו חלק כמתחרים בתחרות הישראמן גורמת לנו להזדהות ולהתלהב מהאירוע. בכל שנה מחדש, אנחנו נהנים מהאווירה הנפלאה באילת, מהווייב המיוחד של התחרות, ובעיקר מהמפגש עם הספורטאים והמלווים שלהם. כיף גדול לשמוע חוויות ולראות את ההישגים המרשימים ואת פריצת הגבולות של המשתתפים האלופים בתחרות איש הברזל כמו ישראמן שהיא מהקשות בעולם. גם השנה נייצג בגאווה את המותג אוקלי ונוציא מהדורה ייחודית ומיוחדת עם משקפי הספורט הרשמיים של התחרות, עם חריטת הלהבה, מהדורה אהובה עליכם במיוחד שתמיד מגיעה ל'סולד אאווט'".

עוד היא מוסיפה כי הם מחויבים למוצר האיכותי ביותר עם השירות ברמה הגבוהה ביותר, תוך דגש על שמירה והגנה על העיניים והענקת חוויית ראייה הכי טובה שיש. "ולאלו הזקוקים לפתרון אופטי – נציע את מיטב המומחיות והניסיון שצברנו בתחום האופטיקה הספורטיבית ונצייד אותם כראוי", מסכמת דנית ריינד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג