רותם ישי מצטרף לקבוצת Jamis האמריקאית

אלוף ישראל באופני הרים, רותם ישי , שיצא ללמוד ולהתאמן בארה"ב, הצטרף לאחרונה באופן רשמי לסגל קבוצת Jamis האמריקאית הכוללת שלושה רוכבים נוספים שבראשם עומד הרוכב הקנדי Seamus McGrath
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אלוף ישראל באופני הרים, רותם ישי , שיצא ללמוד ולהתאמן בארה"ב, הצטרף לאחרונה באופן רשמי לסגל קבוצת Jamis האמריקאית הכוללת שלושה רוכבים נוספים שבראשם עומד הרוכב הקנדי Seamus McGrath

מאת:שוונג תקשורת


קבוצת Jamis, שעד השנה כללה רק רוכבי דאונהיל ואקסטרים, הרחיבה את קבוצתה גם לתחום הקרוס-קאנטרי. סבב תחרויות ה-XC האמריקאי עבר שינוי דרסטי השנה – היקף התחרויות גדול יותר וכולן הפכו למרוצים ברמה בינלאומית של ה-UCI, מה שנותן הרבה יותר חשיפה תקשורתית וספונסרים פוטנציאליים סביב הענף כאן.

קבוצת Jamis כוללת שלושה רוכבים נוספים שבראשם עומד הרוכב הקנדי Seamus McGrath (תוצאות טופ 10 בגביע עולם 2008) וההתמקדות של המרוצים לאורך העונה תהיה בעיקר בסבב הבינלאומי של ארה"ב. העובדה שחברת האופניים Jamis התחילה השנה בגישה של תמיכה בקבוצת קרוס-קאנטרי חדשה מראה על הנכונות של החברה להיכנס לתחום ה-XC התחרותי וכמובן על הפוטנציאל בהתפתחות הקבוצה בעתיד.

"קבוצת Jamis נרגשת מהעובדה שהצטרפתי לשורותיה, בייחוד כרוכב ישראלי מכיוון שזה נותן להם חשיפה חדשנית כקבוצה אמריקאית כאן. ויותר מכך, כאשר שוחחתי עם המנהל קבוצה לגבי נהלים ובעיתיות של ביגוד אלוף ישראל מיוחד – הוא קטע אותי ואמר לי "עזוב אותך שטויות, זה כבוד עבורנו לעשות לך ביגוד כחול-לבן מיוחד," מספר רותם אחרי ההצטרפות.

לגבי תכניותיו לעתיד אמר רותם, "השילוב של חשיפה בסבב הבינלאומי של ארה"ב וייצוג נבחרת ישראל במרוצים חשובים כמו אליפות אירופה והעולם ישדרגו משמעותית את הרמה התחרותית שאני מתחרה בה, והתקדמות יציבה ברמה תחרותית כזו תכין אותי למטרת העל, החלום הישראלי-אולימפי: לעשות סנסציה באולימפיאדת 2012 בלונדון."

"חשוב לציין שההצטרפות שלי לקבוצה האמריקאית היא חדשות טובות בעיקר מהיבט החשיפה שלי כרוכב "רכש זר" בארה"ב (דוגמת יותם הלפרין או יוסי בניון באירופה) אך מבחינת הצוות המקצועי שמלווה אותי בכל המישורים אני נשאר באותה אסטרטגיה שהוכיחה עצמה כמצליחה – אופיר גלאון כמאמן אישי, קבוצת האופניים במכללה כאן בקולורדו שנותנים לי מסגרת אימונית נהדרת, המישפוחה במועדון משגב ואנשי איגוד האופניים שבהרבה מאמץ מרימים את נבחרת ישראל גבוה לחלום ישראלי-אולימפי משותף," הוסיף רותם.

התוכניות הקרובות: להצטרף לקבוצה במרוצים הבינלאומיים בארה"ב הקרובים ולהוכיח את עצמי בזירה האמריקאית, ולחזור חזרה לישראל לקראת אליפות ישראל ואליפות אירופה באופני הרים.


רותם ישי עם אופניו החדשים , אופני קרבון מיוחדים

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג