רותם ישי ועידית שוב מנצחים במעלות

במזג אוויר נהדר עמדו 150 רוכבים על קו הזינוק במטרה לצבור נקודות דרוג בינלאומיות יקרות לקראת התחרויות הבאות. רותם ישי זוכה במקום הראשון בין הגברים ועידית שוב מנצחת בנשים. ענבר רונן לא השתפה במרוץ בעקבות השתתפות בתחרות בדרום אפריקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


במזג אוויר נהדר עמדו 150 רוכבים על קו הזינוק במטרה לצבור נקודות דרוג בינלאומיות יקרות לקראת התחרויות הבאות. רותם ישי זוכה במקום הראשון בין הגברים ועידית שוב מנצחת בנשים. ענבר רונן לא השתפה במרוץ בעקבות השתתפות בתחרות בדרום אפריקה

מאת:שוונג תקשורת


בקטיגוריית העילית התייצבו כל הכוכבים לסיבוב נוסף על הבכורה והפודיום. בסיום רותם ישי מקבוצת ספיידר מנצח ללא עוררין בזמן נהדר של 1:45:40 שעות לאחר 6 הקפות ומותיר את מתחריו מאחור.

במקום השני זכה הרוכב הגרמני, סבסטיאן שראונזר מקבוצת פוג’י בייק (1:47:04), שניצח בשבוע שעבר בערד. למקום השלישי הגיע הרוכב שלומי חיימי מקבוצת סקוט אליינס (1:47:55).

במקצה הנשים ובהעדרה של אלופת ישראל ענבר רונן הנמצאת בתחרות בדרום אפריקה, התפתח מרוץ מצוין שבסיומו ניצחה עידית שוב מקבוצת CCC בזמן של 1:59:53 שעות. במקום שני פז מקבוצת ספיידר סיימה בזמן של 2:04:10 שעות, ובמקום השלישי ירדן גולן מקבוצת טים משגב סיימה בזמן של 2:13:54 שעות.

בנוער עילית סיימה שלישיית הרוכבים של קבוצת CCC במקומות הראשונים, כאשר אמוץ נהוראי חוצה ראשון את קו הסיום בזמן של 1:34:37 שעות (לאחר 5 הקפות), אחריו אביב אשכנזי שסיים בזמן של 1:36:20 שעות, ושלישי פראנק שקד בזמן של 1:39:49 שעות. בנערות מנצחת נגה כורם מטיםמשגב.

מרוץ זה הינו האחרון בסבב של שלושה מרוצים בין לאומיים שנערכו ברצף. משגב, ערד ומעלות, והוא התקיים לאורך אגם מונפורט והרכס המערבי שנושק לעיר מעלות-תרשיחא. הייחוד במסלול הינו הקרבה לעיר מעלות תרשיחא והקרבה למתחם המרכזי שליד האגם. המסלול שאורכו 6 ק"מ משלב עליות וירידות ברצף והינו בדרגת קושי בינונית מבחינה טכנית. העליות קצרות והגובה המצטבר לסיבוב הינו 190 מטר לערך. לצד דרכי כורכר מרכזיים בהם יוכל הקהל משתלב וצופה מקרוב ברוכבים בסינגלים זורמים, חלקם במנהרות יער האלון הטבעי המאפיין את האזור.

תוצאות מלאות באתר איגוד האופניים
תמונות: אפרת סער (אדרנלין)



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג