רותם ישי ונגה כורם אלופי ישראל באופני הרים 2010

כל מי שנסע בבוקר יום שישי בכביש החוף, בואך בית אורן, יכול היה להרגיש בהתרחשות ובהתרגשות. מכוניות עמוסות אופניים, כולן בדרכן לבית היערן שבעוספייא לאליפותישראל האופני הרים 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כל מי שנסע בבוקר יום שישי בכביש החוף, בואך בית אורן, יכול היה להרגיש בהתרחשות ובהתרגשות. מכוניות עמוסות אופניים, כולן בדרכן לבית היערן שבעוספייא לאליפותישראל האופני הרים 

מאת:מערכת שוונג


כ- 280 רוכבים באו להשתתף באליפות ישראל באופני הרים 2010, אשר אורגנה על ידי קובי פורת, קבוצת מסטרס חיפה. נוסף על הנוף המדהים שעטף את אזור התחרות, גם מזג האוויר היה לטובת הרוכבים, אופטימאלי לאליפות.


רותם מוביל, כמה צמוד, צילום- איילת ניר

לקריאות עידוד של הקהל הרב, אשר הגיע לאליפות, תזכורת לאליפות אירופה שהסתיימה בחיפה רק לפני שבוע, זינקו בשעה 10:15 רוכבי העילית גברים. בין שלומי חיימי מקבוצת INFOTRE LEECOGUN ורותם ישי מקבוצת JAMIS SAGER SPORTS LCC הייתה התחרות צמודה לאורך כל המסלול, כאשר במהלך ששת הקפות המסלול החליפו רותם ושלומי בינהם את ההובלה. התחרות הייתה מותחת עד לקו הסיום. בהקפה השישית, בעלייה האחרונה, נתפס שלומי על ידי רותם שנתן ספרינט עד לקו הסיום וכבש חזרה את תואר אלוף ישראל. שלומי הגיע במקום השני, ועידן שפירא מקבוצת CCC במקום השלישי.

בזינוק מקצה העילית נשים, פתחה נגה כורם מקבוצת טימשגב GIANT חזק והובילה במשך כל ארבעת ההקפות על ענבר רונן, מקבוצת CCC, אלופת ישראל לשנת 2009. את קו הזינוק עברה נגה ראשונה וזכתה בתואר אלופת ישראל לשנת 2010. אחריה הגיעה במקום השני ענבר רונן ובמקום השלישי אף היא מקבוצת CCC עידית שוב.

במקצה הג'וניורס בנים היה זה שקד פרנק מקבוצת CCC שרכב את כל אורך המסלול במרחק גדול ממקצה הג'וניורס והגיע במקום הראשון, אחריו במקום השני אלעד כהן אף הוא מקבוצת CCC וטל קולר מקבוצת טימישגב GIANT.


האלופה, נגה כורם, רגע שאחרי, צילום- אלי שובי

בקטגוריית גו'ניורס בנות הגיעה יובל בר זיו מקבוצת TNT גליל עליון במקום הראשון, אליה הצטרפה, אף היא מקבוצת TNTגליל עליון מגאן בלצר, אשר הגיעה במקום הראשון במקצה הקדטיות.  קבוצת טימשגב GIANT לא "הסתפקה" בתואר אלופת ישראל – נגה כורם לשנת 2010, כך הגיע למקום הראשון במקצה הקדטים עומר שובי. 

במקצה הילדים, עמדו על הפודיום מקום ראשון , שני ושלישי אף הם רוכבי קבוצת טימישגב GIANT – עומר גולשטיין במקום הראשון, יובל כורם במקום השני ושחר פטררו במקום השלישי.

בקטגוריית המסטרס 40+ זכה במקום הראשון' כפי שקורה בעשור האחרון, רמי נויגבורן מקבוצת CCC, במקום השני גם הוא מקבוצת CCC עמוס גרי ובמקום השלישי אליוט שרמן, רוכב עצמאי.  ובקטגוריית מסטרס 50+ הגיע במקום הראשון מקבוצת מסטרס חיפה, שלמה מיכלוביץ, אחריו אורן עוזרד מקבוצת CCC ובמקום השלישי שמעון גלודשמיט, רוכב עצמאי. בכך הסתיים לו חודש האליפות באופני הרים, אליפות אירופה ואליפות ישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג