רותם גפינוביץ' מנצחת בבלגיה

הרוכבת הישראלית הצעירה, רותם גפינוביץ’, מסיימת ראשונה בקטגוריה באחד ממרוצי האופניים החשובים בבלגיה ה- Brabantse Pijl 2010. "סיבוב אחרון לסיום אני רואה מולי את גשר הסיום הענק, אף אחד לא היה על הגלגל שלי וכל הגשר כאילו מחכה רק לי, ניצחתי!"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הרוכבת הישראלית הצעירה, רותם גפינוביץ', מסיימת ראשונה בקטגוריה באחד ממרוצי האופניים החשובים בבלגיה ה- Brabantse Pijl 2010. "סיבוב אחרון לסיום אני רואה מולי את גשר הסיום הענק, אף אחד לא היה על הגלגל שלי וכל הגשר כאילו מחכה רק לי, ניצחתי!"

מאת:אייבי גילת


"המרוץ היום, בשונה ממרוצים קודמים העונה, התאפיין במסלול הררי, באזור בו מתקיים מרוץ העילית וקו הסיום היה ממש על אותו קו," אומרת גפינוביץ', שהגיעה לפני יותר מחודש להולנד במטרה להתאמן ולהתחרות בקבוצת הנערות באופני כביש של Zuidwesthoek. גפינוביץ' החלה את דרכה המקצוענית בגיל 12.5 והראתה כישרון רב בענף וניצחה במרוצים שונים בישראל ובהולנד בעונה הנוכחית.

אתמול (ד') השתתפה גפינוביץ' באחד מהמרוצים החשובים בבלגיה ה- Brabantse Pijl והצליחה להדהים את הקהל כאשר סיימה ראשונה בקטגוריה שלה. זהו ניצחון חשוב לרוכבת ישראלית צעירה בחו"ל אשר מתחרה ברמות הגבהות ביותר.

"למרוץ לא הגיעו הרבה בנות (30-40), מכוון שזהו יום לימודים רגיל. זינקנו, 100 מטר ונכנסנו לעליה הראשונה, שהחלק הסופי שלה הוא פאבה. מהר מאוד נשארנו קבוצה קטנה מקדימה, ולא עבר הרבה זמן עד שאת העלייה הראשונה סיימנו אני ורוכבת נוספת (קדטיות). 2 הקפות לסיום וגלגלה של הרוכבת לידי מתפנצ'ר, והיא עצרה. לא חיכיתי לה וסיימתי את 2 ההקפות לבד." מספרת גפינוביץ' ומוסיפה, "בסיום המארגנים הושיבו אותי ואת הבנות האחרות באוהל של רוכבי העילית. הייתה ממש חגיגה, אחרי שעה החלו לחצות את הקו מקצה העילית. איזו אווירה, מדהים! בלי לחץ, בלי צעקות. יום מיוחד!"



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג