רועי זוארץ: "הצטרפות הישראמן לצ'אלנג' זו אחת הבשורות הכי משמחות שקיבלתי"

הטריאתלט שזכה במקצה חצי איש הברזל בישראמן ב-2022 הולך בכל הכוח על זכייה נוספת בינואר 2024 ומכוון לסבב ה-PTO היוקרתי, כשהוא בונה על ההיכרות עם השטח לעומת המתחרים מחו"ל: "עליתי עת ההרה הזה כל יום מגיל 13"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רועי זוארץ מנצח בחצי ישראמן 2022 | צילום: מארק נומדר

לפני שנתיים, בישראמן 2022, זכה רועי זוארץ במקצה חצי איש הברזל בישראמן בסיומת הירואית מול איתמר אשד, כשחצה את קו הסיום עם נעל אחת בלבד. אחרי שנה של הפסקה, זוארץ החליט לחזור השנה לצ'אלנג' ישראמן 2024, וסיפר על כך בפינתנו "נכנסים לשוונג" בתכנית מגרש פתוח בערוץ הספורט.

"זו אחת הבשרות הכי משמחות שקיבלתי השנה", משתף זוארץ לגבי הצטרפות ישראמן לסבב הצ'אלנג העולמי: "כי זה בעצם אומר שיש לי פה אופציה לצבור הרבה מאוד ניקוד של ה-PTO וזה ייתן לי כניסה לסבב התחרויות הכי אקסלוסיבי שיש. זה סבב שהוא ל-100 ק"מ – 2 ק"מ שחייה, 80 רכיבה ו-18 ריצה. עד היום עשיתי את הספרינט והאולימפי ועכשיו אני הולך קצת לקונספט שהוא קצת אחר, אז אני מאוד מתרגש".

האם יגיעו כעת יותר ספורטאים ברמה גבוהה מחו"ל: "ברור, זה סלוטים עכשיו שהם לא רק לקבוצות גיל, אלא גם לענף העלית, שזה כבר עולם אחר. ושוב הסבב של ה-PTO זה סבב שכל אחד רוצה להתחרות בו. זה סבב שמקבלים בו 20 אלף דולר רק על עצם ההשתתפות, זה סכומים שאין בספרינט אולימפי".

העומק ההולך וגובר בענף בישראל: "בנבחרת ישראל יש כבר עומק ממש רציני, עם דור ועוד דור שבא והולך וזה משהו שהוא כבר מאוד מאוד איכותי, וגם בקבוצות גיל זה הולך ורץ יש כבר המון קבוצות בארץ".

רועי זוארץ בישראמן | צילום: מארק נומדר

האם יש לו יתרון בהיכרות עם השטח כאילתי: "סביר להניח שכן, לבוא ולהתחרות באילת, זה יהיה הכי כיף שרק אפשר, אני מגיל 13 עולה את ההר הזה (נטפים) כל יום, אני מכיר אותו מאוד מאוד טוב, בכללי את התוואי הזה, להתחרות עם המשפחה ובבית אין הרבה ספורטאים שיכולים לחוות את זה".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג