רוסיה ואיטליה אלופות אירופה בטריאתלון שליחים

המקצה המלהיב והמרתק ביותר באליפות אירופה 2012 התקיים הבוקר, יום ראשון 22 בחודש אפריל, באילת. האליפות הקבוצתית, מקצה השליחים, הוא הדבר המלהיב ביותר בטריאתלון הממסדי אבל רק מעטים זכו לצפות בו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המקצה המלהיב והמרתק ביותר באליפות אירופה 2012 התקיים הבוקר, יום ראשון 22 בחודש אפריל, באילת. האליפות הקבוצתית, מקצה השליחים, הוא הדבר המלהיב ביותר בטריאתלון הממסדי אבל רק מעטים זכו לצפות בו

מאת:יאיר בן עמי


 מזג אוויר מושלם, תחרות מרתקת ואת מספר הצופים אפשר היה לספר בין מעבר של מתחרה אחד לבא אחריו בקלות. תחרות השליחים של אליפות אירופה 2012 הייתה המרתקת והמלהיבה ביותר מכל המקצים שנערכו במהלך שלושת ימי האליפות. אם לא הייתם שם הפסדתם חוויה ספורטיבית ייחודית, בעצם קיצונית.


כך נראה היציאה של קו הסיום ותחנת ההחלפה בשיאה של אליפות אירופה בטריאתלון קבוצתי לשנת 2012. האווירה ביומו השלישי של אליפות אירופה בטריאתלון דומה למסיבת סיום שלא ממש מעניינת את הקהל. המתחרים, מאמנים, מנהלים, צוות מארגן ומעט מאוד בני משפחה נותרו באילת ובאו לצפות בתחרות הקבוצתית אשר הייתה המעניינת ביותר מכל המקצים שהיו ביומיים שחלפו.


אלו הם שחר עמרי וגיא. הם מתל אביב והגיעו במיוחד כדי לראות את אליפות אירופה בטריאתלון לאחר שלקחו חופש במיוחד לימים של האליפות. על רקע דלילות הקהל ביום השלישי זה הם היו חריגים לטובה ובעיקר מעוררי תקווה כי הטריאתלון בכל זאת מגיע למקומות נידחים כמו תל אביב.


מתחרי ומתחרות השליחיםמ עילית מכינים את תחנת ההחלפה



הנערות מזנקות לאליפות אירופה 2012 בטריאתלון קבוצתי

ההבריטים היו ראשונים על החוף

אבל בשלב זה התחרות הייתה צמודה כשגוש הנבחרות יצא על הזנב של הבריטית



היציאה לקטע הרכיבה הייתה צפופה גם לאחר הטריאתלטית והטריאתלט הראשון מכל נבחרת. אלו כבר הבנות היוצאות לרכיבה כנציגות מספר 3 של כל נבחרת.


מקצה השליחים כולל 250 מטרים שחייה, 5 ק"מ רכיבה על אופניים ועוד 1.5 ק"מ ריצה. בכל נבחרת שתי מתחרות ושני מתחרים. מתחרה תזנק ראשונה ומתחרה יסיים את התחרות עבור כל נבחרת.


אזור ההמתנה של הנבחרות במקצה השליחים



כך מבוצעת ההחלפה בפולנית


וזה ריקוד ההחלפה אוקראיני


 וזו החלפה בנוסח הספרדי


במקרה של האליפות באילת נוצרה מצב מעניין בו השחייה הייתה מרוחקת כ- 500 מטרים מתחנת ההחלפה של השחייה לרכיבה על האופניים והמעבר מהאופניים לריצה. תחנת העברת המקל (אין כזה באמת) הוצבה במגרש החנייה הקרוב ביותר לחוף רויאל ביץ' (חוף השחייה של הטריאתלון באילת) וכמה עשרות מטרים מהזינוק לשחייה.


רועי זוארץ היה חלק משתי נבחרות בשליחים הישראליות



שחר שגיב היה עוד נציג של הנבחרות הישראליות



גם אביטל גז הייתה חלק מנבחרות השליחים של ישראל


צריך לראות את טריאתלון השליחים כדי להבין עד כמה הוא מלהיב. המרחקים הקצרים, הבדלי הרמות בין הנבחרות כגוף בעל ארבעה מנועים העובדים כל אחד בנפרד וגם הבדלי הרמות בין המתחרים מהקבוצות השונות. כל אלו יוצרים מרקם אנרגטי שגם בשעת בוקר מוקדמת, לאחר שלושה ימים של אירועי האליפות, זורקים את האדרנלין הישר למוח. כנראה שזו התחרות היחידה בעולם המחייבת את הצופה להיות, לפחות, בכושר של המתחרים עם הוא רוצה לראות את כל חלקיה ומרכיביה.


תיאס וונדטר, אלוף אירופה לנוער בטריאתלון
והנציג הרביעי של הנבחרת האיטלקית חצה ראשון את קו הסיום והעניק מדליית
זהב שנייה לאיטליה באליפות אירופה בטריאתלון 2012. מאחוריו אפשר להבחין
בציגים של צרפת וגרמניה שיסגרו את דוכן המנצחים של מקצה השליחים באליפות
אירופה בטריאתלון לשנת 2012.


דמיטרי פוליאנסקי הרוסי משלים את רביעיית השליחים כמתחרה אחרון בנבחרת וראשון על קו הסיום.

שתי אליפויות התקיימו, האחת אחרי השנייה, מקצה הג'וניור ולאחריו המקצה של העילית.

דוכני מנצחים

ג'וניור


1. איטליה – 1:12:18 שעה
2. צרפת – 1:12:23 שעה
3. גרמניה – 1:12:27 שעה
14. ישראל – 1:20:28 שעה
15. ישראל 2- 1:22:28

עילית


1. רוסיה- 1:11:53 שעה
2. גרמניה – 1:12:21 שעה
3. אוקראינה – 1:12:58 שעה

22.4.2012

יאיר בן עמי - מציאות נושכתיאיר בן עמי
עורך ראשי אתר Shvoong בעל הטור מציאות נושכת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג