רוכב כביש נחתך בצווארו מחוט אלסטי שנמתח בין שני עצים

הפעם זה נגמר בצלקות וחתכים, אבל זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע. סיפורו המזעזע של רוכב אופניים ששום דבר לא הכין אותו לתרחיש אשר קרה לו ברכיבה האחרונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רבים מבין רוכבי הכביש מנצלים את סופי השבוע על מנת לצאת וליהנות מהמסלולים בתקופה הזו, אבל את אף אחד מהם לא הכינו לתרחיש אשר קרה ליורם בן דוד, 52, שכל מה שרצה זה לבלות עם חבריו מהספורט החביב עליו באזור רמת בית שמש. "במהלך רכיבה שגרתית עלינו עלייה קטנה לכיוון רמת בית שמש", מספר אושרי בן עמי שמנהל את קבוצת הרכיבה בה רוכב בן דוד, על החוויה הקשה שפקדה אותם באותו יום, "חשוב להדגיש שהשארנו את הרכב ליווי למטה כדי לא לפגוע ברגשות התושבים וזאת למרות שהכניסה לרמת בית שמש לא סגורה בשבת ואין שום תמרור או שלט המבקש זאת. במהלך הטיפוס כנראה חיכו להזדמנות לפגוע ברוכבי האופניים ומתחו חוט אלסטי בין שני עצים וחיכו להזדמנות להפיל רוכבים".

הסימנים על הצוואר מהחוט שנכרך סביב הצוואר | צילום: אושרי בן עמי

מה קרה לרוכב?
"יורם בן דוד, חבר לקבוצה שלנו ירד ראשון נתפס במלכודת המסוכנת הזו במהירות של בערך 40 עד 50 קמ"ש והחוט נכרך סביב צווארו חנק אותו ומשך אותו. רק בנס הוא הצליח לצאת מהמלכודת הזו". בן עמי מבקש מכל מי שקורא את הדברים או קרא את הפוסט שלו ורוכב שישתף ויפיץ לשאר הרוכבים כדי למנוע את האסון הבא לדבריו באזור הזה. "הפעם זה נגמר בצלקות וחתכים בעור", הוא אומר, "בפעם הבאה זה עלול להיגמר אחרת. ולאלו שעשו זאת אני שואל את עצמי הרי אחת העברות החמורות בתורה הן שבפני עיוור לא תשים מכשול, איפה הדת שלכם אני שואל? הרוכב שנפגע רוכב בקבוצת מכבי אלון אשדוד אותה אני מנהל ופרסמתי את הדברים מתוך מטרה אחת שכל רוכב באזור יכיר ולא ייפגע ממלכודת המוות הזו. למזלנו הפציעות שלו הן בעור, אבל במידה והחוט היה 10 ס"מ יותר גבוה הוא היה חותך לו את הצוואר".

זה היה יכול להיגמר אחרת | צילום: אושרי בן דוד

האם תחזרו לאזור הזה לרכיבה?
"בשלב הזה לא נחזור לשם למרות שזו עלייה בטוחה של קילומטר שנעשתה ללא הרכבים. מבחינתנו חשוב לציין שאין איסור, שלט או בקשה לא להיכנס בשבת וגם לא עלינו עם הרכב. אולי נחזור בהמשך כשנבין שבטוח יותר".

בהמשך לאירוע הקשה פנתה ראשת עיריית בית שמש עליזה בלוך למפקד משטרת בית שמש וביקשה ממנו לעשות הכל על מנת למצוא את העבריינים ולהביאם לדין. "מדובר בעבריינים פורעי חוק שמסכנים את ביטחון התושבים ופוגעים במרקם החיים של העיר שלנו. בית שמש כעיר שתושביה חפצי שלום, לא תתן לעבריינים לקבוע פה סדר יום, אני מוקיעה מכל וכל את אותם קיצוניים וסומכת על משטרת ישראל שתשים עליהם את ידה ושולחת איחולי החלמה מהירה לפצועים", מסרה בלוך בתגובה על האירוע.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • Luke הגיב:

    Hate crime. Pure and simple

  • אבי הגיב:

    כרוכב לרוכב, מזעזע וגם מפחיד, אך יחד עם זאת מאין לך שמדובר באדם דתי? מדוע ניגשת ישר לתורה? כל עוד לא נתפסו האשמים, למרות האיזור שמאופיין בבני האדם מהזרם הדתי, זאת הסתה לשמה!!! זו באותה המידה יכל היה לקרות באזורים עם אוכלוסיה ערבית מסביב נניח, גם אז הייתה מצטט משפטים מהקוראן, נגיד?!

    1. דור הגיב:

      נו באמת.. לחרדים "אין אלוהים" הם פורעי חוק ידועים וברור מה הם מנסים לעשות ודי בהצלחה

      1. אבי הגיב:

        קשקוש אחד גדול. איזה נוח שיש חרדים שאפשר יהיה לכתוב כתבות מוסתות כאילו. יש אוכלוסיה ענקית שגם להם "אין אלוהים" אז אני מניח שגם הם פורעי חוק. חוץ מהסתה ושנאה אין שום דבר מעניין בכתבה. הכי חשוב בריאות ליורם. כתבות כמו שלך, חסרי תוכן מעניין, מסית, ויוצר פילוג מיותר. אני לא מופתע, "מכיר" יצורים כמוך וכמוכם יש לצערי יותר מידי!!!

        1. נו באמת הגיב:

          אתה מוזמן לרכב בבית שמש בשבת…

          1. אבי הגיב:

            בשמחה, תודה

        2. אביהו הגיב:

          אבי, המסית ושטוף השנאה פה הוא אתה

          1. אבי הגיב:

            אביהו היקר, אם אני שטוף שנאה, כנראה שאתה לא מחובר למציאות. תקרא ותבין.
            מי ששטוף שנאה, זה הכותב שהצביע בגזענות, נקודה!!! תמציאו את האשם ותבואו איתו חשבון, לא משפט שדה נגד אוכלוסיה שתורמת יותר ממך וחברייך בבתי חולים, במוסדות ציבוריים, איחוד הצלה ועוד ועוד.

  • רוכב בשבת הגיב:

    אם לא נחזור לשם הם (מישהו אמר חרדים?) ניצחו אותנו!!!

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג