רוכבים ערד 2003 – סיכום

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



זו השנה השלישית ברציפות שתחרות האופניים הראשונה בעונת התחרויות 2003 (מסוג קרוס קאנטרי) מספקת את הסחורה.

מסלול יפהפה, מיקום מצוין, מזג אויר קלאסי וארגון משובח מהווים את המרכיבים למתכון מצוין, כך בכל אופן חשבו כ-400 הרוכבים שהשתתפו בארוע רוכבים ערד 2003 לזכרו של לוחם השייטת איתמר אליה.

סיבוב קטן בעיר הביא אותנו לאתר התחרות (למה אין שילוט ברור בכניסה לעיר?) חניה בשפע, אבטחה ודוכנים שונים הבטיחו וקימו הפנינג אופני הרים.
על מסלול התחרות כבר נאבקים רוכבי העלית האחד ברעהו. כמעט ללא קהל ומעודדים, למרות שהשנה חלק המסלול עובר ממש בתוך הקהל, רעיון מעולה אשר כמעט ולא הוכיח עצמו בשלב העלית מהסיבה שרוב האנשים היה באותם רגעים ממש ברכביהם בדרך לאתר התחרות. (מקצה הספורט זינק כ-שעתיים וחצי לאחר זינוק העלית).
אין דבר, במאמץ שמשקיעים לוחמי העלית הקשוחים, ספק אם הם שומעים את ההמון המעודד.

המסלול, 9 ק"מ אורכו (החל מהקפה אחת לילדים וכלה ב4 ההקפות ו-38 קילומטרים לעלית) לא קל כלל ועיקר ומשלב מעט מכל דבר. כך זכו הרוכבים ב:רכיבה מהירה – כושר, סינגל טרק – טכניקה, עליות אימתניות – כח, סיבולת וטכניקה ומעבר בין חריצים ונחלים – אומץ.
לא ניתן להתעלם מ"קיר הגיבורים" – עליה אדירה, 200 מטר אורכה, בשיפוע שהצליח להוריד רבים מן הרוכבים אשר העזו להציץ בה.
מי שהצליח לכבוש את העליה הוכיח ללא ספק כי יש לו כח ברגלים אך יותר מזה – טכניקה, טכניקה, טכניקה. היכולת להגיע לעליה עם הפלטה הנכונה ובתנוחת הישיבה הנכונה + סבלנות + כח הבטיחו למי שהעז – לנצח. הבדלי הרמות בלטו מאד במסלול הספורט – רוב הרוכבים, לא מנוסים, הגיעו למרגלות העליה מותשים מהמאמץ עד כה וויתרו מראש. מיעוטם לא התרגשו מהעליה ועלו אותה באלגנטיות ראויה לציון. (צריך לראות כדי להבין).


קיר הגיבורים – המחשה

מנצחים
עלית – גברים
דרור פקאץ ודורון אמיץ הגיעו לסוף קיר הגיבורים כתף אל כתף ונותרו להם כ-300 מטר על כביש עד קו הסיום אותם העבירו במשחק רדיפה טקטי מרתק שהוכרע על קו הסיום ע"י פקאץ 1:49:33 שעות ו-700 ש"ח. פרס כספי מכובד המוענק בתחרוית ספורות בלבד.
במקום השלישי הגיע דוד רזניק 1:51:30.
עלית – נשים
לורי קופנס נכנסה לשנה הקדם אולימפית עם נצחון משכנע נוסף וללא תחרות כאשר סימה את המסלול לאחר 1:34:18 שעות לפני כל הרוכבים במרחק (3 הקפות) שלה – גברים ונשים כאחד.
כל תוצאות התחרות כאן.


מנצחי העילית

מיד עם סיום התחרות כיסו את השמיים עננים ורוח מקפיאה החלה נושבת על העיר הגבוהה.
טכס הסיום, בהשתתפות הזוכים ובני משפחותיהם היה קצר ולענין. כל זוכה קיבל מעבר לגביע גם פרס / שובר הנחה – צ'ופר נחמד על המאמץ.

בדרך חזרה הביתה לארוחת השבת תכננו מספר רוכבים את הרכיבה של יום המחרת…

קישורים קשורים
תמונות
תוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג