קר במתקפה חריגה נגד אינגבריגטסן: "אין לו מושג, האגו שלו גדול מדי"

אלוף העולם מתח ביקורת חריפה על כך שהאלוף האולימפי נמנע מלהתחרות ללא מכתיבי קצב. "הוא לא מבין שיש לו חולשות רציניות. אם הוא רוצה באמת לנצח שנה הבאה, הוא חייב לשנות כמה דברים"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קר מנצח את אינגבריגטסן. צילום: מתוך טוויטר

המשחקים האולימפיים ייערכו אמנם רק בקיץ, אבל העניינים מתחילים להתחמם כבר עכשיו. אלוף העולם בריצת 1,500 מטרים, ג'וש קר הבריטי, השתתף בחודש שעבר בפודקסט, והחליט לשלוח כמה חצים לכיוונו של האלוף האולימפי יקוב אינגבריגטסן. "אם הוא לא יבין שיש לו חולשות רציניות הוא לא יזכה במדליית הזהב בשנה הבאה", הכריז הסקוטי.

לכתבות נוספות בנושא:
 אליפות העולם באתלטיקה: קר הדהים את איגבריגטסן ב-1,500
שיא עולם ליקוב אינגבריגטסן בריצת 2,000 מטר

קר, מדליסט הארד בטוקיו, הדהים את אינגבריגטסן באליפות העולם בבודפשט השנה, כאשר עקף אותו ביישורת האחרונה. הוא נשאלך האם הוא מעודד מהעובדה שהנורווגי מתחרה כל השנה עם מכתיבי קצב, ובהעדרם קל לנצח אותו. "כן. אני חושב שאנשים מתחילים להבין את זה, אבל לדעתי הוא לא מבין את זה כי האגו שלו גבוה מדי", השיב הסקוטי.

מוקף יס-מנים
"הייתי שמח אם הוא היה שומע את זה", אמר קר, שהניצחון בבודפשט היה היחיד שלו השנה, לפני שביקר את סביבתו של אינגבריגטסן, לאחר שהנורווגי התייחס בזלזול להעדר מכתיבי קצב: "אין לך מושג. ניצחת בכל כך הרבה מרוצים, רצת מעולה על השנה, שאתה תקוע בזה. אתה כנראה מוקף בכל כך הרבה יס-מנים שאתה לא מבין שיש לך נקודות תורפה. לדעתי זאת תהיה חלק מהנפילה שלו. אם הוא רוצה באמת לנצח שנה הבאה, הוא חייב לשנות כמה דברים".

הביקורת של קר אינה הסיבה היחידה שהוא נמצא כעת בכותרות. לפני מספר ימים הוא זכה בתואר ספורטאי השנה בסקוטלנד, אולם  בעוד שבוע הבא יחולק פרס אישיות השנה בספורט של הבי-בי-סי, ושמו של קר נעדר מרשימת המועמדים. גולשים רבים ב-X (לשעבר טוויטר) הביעו תרעומת על השמטתו.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג