קופלב ולייטרובסקי השיגו את הקריטריון לאליפות העולם בשחייה

השניים עשו זאת והבטיחו את מקומם באליפות בדרום קוריאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי ששני שחיינים השיגו כבר את הקריטריון לאליפות העולם בתחרות המטרה הראשונה בשבוע שעבר ברומא, הערב (שישי) הכמות הוכפלה במשחה אחד. זה קרה במסגרת תחרות הטריילז, ההזדמנות האחרונה לקביעת קריטריונים, במשחה 50 מטר גב, בו יהונתן קופלב ומיכאל לייטרובסקי עשו זאת והבטיחו את מקומם באליפות בדרום קוריאה.

השניים פספסו במעט את זמן המטרה, 25.17 ש' בשבוע שעבר, אולם הפעם הותירו אותו הרחק מאחור. לייטרובסקי הצעיר (שהיה קרוב מאוד גם הבוקר במרחק הכפול), היה זה שנגע ראשון בקיר עם שיא אישי נהדר של 24.84 ש. אלוף אירופה לשעבר והשיאן הישראלי הגיע ארבע מאיות אחריו וחגג גם הוא, וזאת למרות ששחה עם אצבע פרוקה.

השניים התחבקו ארוכות בסיום במים וזכו לתשואות רמות ממאות הצופים ביציעים במכון וינגייט. "האמנתי שאני יכול לעשות את זה כבר בבוקר, עכשיו כשעשיתי, יש פרפרים בבטן", אמר לייטרובסקי בסיום. קופלב התייחס לפציעתו ואמר: "האצבע בסדר, עכשיו המטרה היא להכין אותה לאליפות העולם. בשבוע שעבר פחות הלך, והנה השבוע שיפרתי בחצי שנייה כמעט. ככה זה בספרינט".

השניים מצטרפים כזכור גם ליעקב טומרקין ומירון חירותי שכבר הבטיחו את מקומם באליפות העולם. לעומתם, מרקוס שלזינגר (50 פרפר), תומר פרנקל (100 פרפר) ודניס לוקטב (200 חופשי) היו קרובים מאוד, אך פספסו במעט את הקריטריונים בסיום היום הראשון של התחרות.

יהונתן קופלב (מימין) ומיכאל לייטרובסקי | צילום: פטריסיה בן עזרא, איגוד השחייה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג