קאמבק: ריאן לוכטה חזר מהשעיה וניצח באליפות ארה"ב

שיאן העולם ב-200 מעורב אישי שלא התחרה 14 חודשים בגלל שימוש אסור בעירוי, חזר לאליפות ארצות הברית ולאחר מספר כישלונות כיכב במשחה האהוב עליו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרבה אנשים הטילו ספק בהמשך קריירת השחייה של ריאן לוכטה. מצד אחד מדובר באחד השחיינים האמריקאים הגדולים בכל הזמנים שזכה ב-12 מדליות אולימפיות. מצד שני הוא גם נחשב לילד הרע של השחייה, ובמסגרת ההסתבכות האחרונה שלו הושעה מפעילות ל-14 חודשים אחרי שצולם מקבל עירוי בתום אימון – מה שנוגד את תקנון החומרים האסורים בספורט, גם אם בעירוי לא היה חומר אסור.

עוד כתבות בנושא 
ריאן לוכטה קיבל טיפול לאלכוהוליזם 
לוכטה הושעה ל-14 חודשים בגלל שימוש אסור באינפוזיה 
אחרי ה"שוד המדומה" לוכטה איבד את החוזה שלו עם נותן חסות

תוסיפו לזה את העובדה שלוכטה כבר בן 35 ואפשר להבין למה לא היו ממנו יותר מדי ציפיות באליפות ארצות הברית בשחייה, תחרות הקאמבק שלו לאחר 14 חודשים. ובהתחלה זה באמת נראה רע, לוכטה סיים במקום ה-37 ב-200 חופשי, הגיע רק לגמר C ב-100 פרפר שם סיים רביעי ולאחר מכן לגמר B במשחה 100 גב.

אבל אז הגיע משחה ה-200 מעורב אישי, שבו לוכטה ניצח בעבר ארבע פעמים באליפויות העולם והוא עדיין שיאן העולם. וכאן לוכטה כבר היה גדול על כולם וניצח בזמן של 1:57.76 דק' כשהוא מקדים ביותר משנייה את השני שיין קאסאס.

בראיון מיד בסיום המשחה אמר לוכטה: "לפני 10 שנים זה היה הרבה יותר קל. כיף לחזור להתחרות בספורט שאני אוהב, אני ממש מאושר מהניצחון הזה ויש לי עוד דרך ארוכה עד טוקיו 2020.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • פליפ הגיב:

    I try to treat every swim meet the same.
    אפשר להגיד המון דברים על הבחור הזה, אבל הוא יודע איך להתחרות.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג