צפו: שיא אמריקאי מרשים לקייט דאגלס, ניצחון לרון פולונסקי

השחיינית האמריקאית המגוונת להטה ב-200 חזה ואותתה לקראת רגעי השיא של ליגת המכללות. הישראלי סייע לסטנפורד והשיג ניצחון אישי ב-200 מעורב אישי. וגם: לאון מרשאן ממשיך להראות גיוון איכותי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קייט דאגלס. מהבכירות שמגיעות | צילום: Shutterstock

האליפויות המקומיות ואליפות המכללות בשחייה בארה"ב הולכות ומתקרבות, ואיתן גם הזמנים של שחייניות ושחייני העלית הולכים ומשתפרים. בסוף השבוע האחרון, היה זה תורה של המדליסטית האולימפית ואלופת העולם קייט דאגלס לזהור, עם שיא אמריקאי חדש במשחה ל-200 יארד חזה, של 2:01.43 דקות.

דאגלס, השוחה באוניברסיטת וירג'יניה, קבעה את הזמן במסגרת תחרות של שמונה קבוצות בליגת המכללות, אולם השיא נקבע במשחה הזמנה ולא כחלק מתכנית התחרות הרשמית, ולכן אמנם מוכר כשיא אמריקאי, אולם לא כשיא מכללות, אותו תנסה לקבוע באחת מתחרויות המטרה. זו הפעם השלישית שדאגלס שוברת את השיא במשחה זה בקריירה, כאשר כיום השיא עומד על יותר משנייה מהיר יותר מזה של השיאנית הקודמת, האלופה האולימפית ושיאנית העולם בבריכות ארוכות לילי קינג, שעומד על 2:02.60 דקות.

צפו בשיא של דאגלס:

עוד תוצאות בולטות בסוף השבוע השיג לאון מרשאן, שאחרי שיא המכללות שהשיג ב-400 יארד מעורב אישי ממשיך ללהוט. הפעם, אלוף העולם הצרפתי של אריזונה סטייט קבע את הזמן המהיר ביותר השנה והחמישי בהיסטוריה ב-500 יארד חופשי עם 4:07.81 דקות ולכך הוסיף גם את הזמן המהיר בשנה ב-100 יארד גב עם 44.77 שניות. כעת, הוא מחזיק בזמנים המהירים ביותר של העונה במכללות בלא פחות משבעה משחים שונים – 100 גב, 100 חזה, 200 חזה, 200 פרפר, 200 מעורב אישי, 400 מעורב אישי ו-500 חופשי.

מהזווית הישראלית, רון פולונסקי וסטנפורד התחרו מול USC והישראלי המשיך להראות את חשיבותו לקבוצה בניצחון של סטנפורד. פולונסקי ניצח במשחה ל-200 יארד מעורב אישי עם 1:47.59 דקות, הוסיף מקום שני ב-200 יארד גב עם 1:47.84 דקות ומקום רביעי ב-100 חזה עם 54.52 שניות.

רון פולונסקי | צילום: סימונה קסטרווילארי, באדיבות איגוד השחייה

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג