צפו: קיילב דרסל הפסיד בתחרות הקאמבק, תוצאה אדירה לקיילי מקיאון

האלוף האולימפי התחרה לראשונה מזה קרוב לשנה, אולם נכנע לג'וש ליינדו ב-100 פרפר במסגרת ה"אטלנטה קלאסיק". במקביל בסידני, האוסטרלית רשמה 2:07.19 דקות ב-200 מעורב אישי ועלתה למקום השני בעולם השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קיילב דרסל שוחה פרפר | צילום: JD Lasica, Wikimedia

כמעט שנה חיכה עולם השחייה לחזרתו של אחד השחיינים הגדולים ביותר, קיילב דרסל, והלילה (בין שישי לשבת) זה סוף סוף קרה. האלוף האולימפי שבע פעמים זינק במסגרת התחרות "אטלנטה קלאסיק" למשחה בו הוא מחזיק בשיא העולם, 100 מטר פרפר, והפסיד. דרסל קבע זמן של 52.41 שניות, לא רע בכלל בהתחשב בכך שחזר לשחות רק לא מכבר, אולם מקום שני בלבד אחרי ג'וש ליינדו הקנדי שקבע 51.79 שניות.

מה שהיה מעודד במיוחד עבור אוהדיו של דרסל היה החצי השני של המשחה, אותו שחה רק שתי מאיות לאט מליינדו ואף עקף בו את מרטין אספרנבגר האוסטרי, לאחר שהסתובב שלישי בחצי המרחק. דרסל ימשיך להתחרות היום ומחר, במה שצפויה להיות החזרה הגנרלי האחרונה שלו לפני המבחנים האמריקאיים לאליפות העולם, אשר יכריעו אם ייכלל בנבחרת לפוקואוקה, קצת יותר משנה אחרי שפרש באמצע אליפות העולם בבודפשט "מסיבות רפואיות".

צפו במשחה של דרסל וליינדו:

עוד בתחרות בג'ורג'יה, קייטי לדקי שייטה לניצחון ב-200 חופשי עם 1:55.63 דקות, קייט דאגלס השלימה דאבל ניצחונות מרשים ב-100 חזה (1:07.07 דקות) וב-100 פרפר (57.19 שניות). גם סאמר מקינטוש, שיאנית העולם הטרייה ב-400 מעורב אישי וב-400 חופשי, שחתה את אותם שני משחים אולם הגיעה חמישית בחזה (1:10.77 דקות) ושנייה בפרפר (57.86 שניות)

צפו בניצחון של קייטי לדקי:

צפו בדו קרב של דאגלס ומקינטוש:

במקביל, באליפות סידני הפתוחה, הוכיחה קיילי מקיאון שוב כי צריך לקחת אותה בחשבון בשלל משחים לקראת המשחקים האולימפיים בפריז. האוסטרלית בת ה-21 ניצחה עם שיא אישי ב-200 מעורב אישי בתוצאה אדירה של 2:07.19 דקות, שיפור של כמעט שנייה (97 מאיות) לשיאה הקודם, כשאת מרבית השיפור היא רושמת בחצי הראשון של המשחה, בפרפר ובגב.

מדובר בתוצאה השנייה בטיבה בעולם השנה במשחה זה, כשרק סאמר מקינטוש ושיא העולם לנוער שלה עם 2:06.89 דקות ניצב גבוה יותר ברשימה. למעשה, לא פחות מארבע שחייניות כבר ירדו השנה מ-2:09, כשמלבד השתיים הנ"ל עשו זאת גם יו ייטינג הסינית וסידני פיקרם הקנדית.

צפו במשחה של מקיאון:



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג