פרויקט "רצות חופשי" || 6 אמצעי הגנה שכל רצה חייבת להכיר

התקיפות האחרונות של נשים בזמן ריצה הן בלתי נסבלות, אז כיצד תוכלו בכל זאת להתגונן ולהרגיש יותר בטוחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פרויקט "רצות חופשי": איך רצות יכולות להתגונן בזמן תקיפה כשהן רצות?

שלושת מקרי התקיפה שאירעו בחודשים האחרונים, העלו לשיח את הצורך בהגנה מפני תקיפות. חשוב להדגיש שלא רק נשים חשופות לפגיעה ותקיפה, אלא גם גברים עלולים למצוא עצמם בסיטואציות לא נעימות ואף מסוכנות ולכן, חשוב שתכירו מקרוב מספר אמצעי הגנה פשוטים וקלים לנשיאה אשר יכולים לעזור לכם במקרה הצורך.

הכל בידיים שלכן | צילום: pixabay

1. תרסיס פלפל

אחד הפריטים הפופולריים ביותר בקרב רצים הוא תרסיס פלפל וזאת מכיוון שהוא קל לנשיאה ותוכלו למצוא אותו גם בצורת בקבוקים קטנים כמו מחזיק מפתחות. בזמן אמת יהיה לכן מספיק זמן כדי לשתק את התוקף לכמה דקות טובות וזמן לברוח מהמקום. ספריי פלפל יכול לעבוד מצוין אולם הוא גם עלול לבוא לרעתכם בזמן אמת אם בטעות תרססו אותו על עצמכם תוך כדי לחץ, אז חשוב לקחת את זה בחשבון.

2. טייגר-ליידי (TigerLady)

ישנם רצים אשר מעדיפים לרוץ עם מפתח בין האצבעות. זו אכן שיטה קלסית שיכולה בהחלט להסב נזק לא קטן לתוקף ולתת לכם פתח מילוט, אולם טייגר-ליידי לקחו את העניין צעד אחד קדימה ופיתחו כלי תמים למראה אותו מחזיקים ביד ובזמן האמת לוחצים עליו ויוצאים ממנו להבים חדים, ממש כמו טפרים של טיגריס. הטפרים האלו יכולים להיות כלי להגנה עצמית מצוין ואפקטיבי. את הכלי אפשר לשאת גם בתיק או בכיס ובמקרה הצורך או אם עולה החשש, שולפים ומחזיקים אותו ביד.

3. שוקר חשמלי

כיום עולם ההגנה העצמית התפתח מאוד ואין צורך לסחוב שוקר חשמלי גדול ומסורבל, אתם יכולים למצוא שוקרים שהם גם פנס רב עוצמה שבקצה שלו מסתתר השוקר כך שאם חלילה מישהו תוקף אתכם בלילה, בלחיצת כפתור תוכלו להפעיל את השוקר ולנטרל אותו. השוקר לא גורם לתוקף לניטרול כללי, הוא כואב ולא נעים ואמור להבהיל ולתת לכם זמן לברוח או להגיב בהתאם.

4. טבעת דוקרן לרצים (go guarded)

נכון שהמוצר מכוון אל המין הנשי, אבל גם גברים יכולים למצוא בו תועלות רבות להגנה עצמית כשהם רצים בשטח לבד. מדובר על פטנט ייחודי של טבעת ועליה דוקרן. הטבעת מכוסה בגומי וכאשר היא ננעצת בדבר מה, הגומי מתקפל והדוקרן ננעץ. מדובר על פטנט פשוט כל כך ונוח מאוד לרצים, הוא קליל וכמעט שאינו מורגש.

5. משרוקית הישרדות

נכון שזה נשמע מוזר, אבל משרוקית יכולה בהחלט להרתיע אדם תוקף ובעיקר להפתיע אותו. כיום ניתן למצוא משרוקיות קטנות עם עצמה חזקה שניתן לתלות על הצוואר. תוכלו למצוא גם משרוקיות מעוצבות וטיטניום שיכולות לשמש גם כתליון יפהפה לכל דבר.

6. אזעקה לרצים

נכון שזה נשמע משעשע, אבל המכשיר הזה יכול אולי לעזור. מדובר על מכשיר קצת פחות נוח מכל אלו שכתבנו עליהם למעלה, אבל הוא מיועד לרצים. זהו מכשיר עם אזעקה מובנית שכאשר תוקף מנסה לתפוס אתכם, אתם לוחצים על הכפתור ומפעילים את האזעקה. היא נשמעת קצת כמו אזעקה של רכב, אבל אמורה להסב את תשומת הלב של האנשים סביב (בתקווה שיש כאלו באותו הזמן) או מאידך להרתיע את התוקף. נראה קצת לא נוח לריצה, אבל מה לא עושים כדי להרגיש בטוחים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • Joelle הגיב:

    שוב האחריות נופלת עלינו הנשים. אני ככל הנראה אמורה לרוץ עם M16
    שם הפרויקט " לרוץ חופשי" ממש מתאים 🙁

  • נטלי הגיב:

    איפה קונים את ה tiger lady ואת הטבעת go guarded בארץ?

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג