פקץ' מסיים 7 באליפות מחוז האלפים

שלושה שבועות לפני אליפות אירופה שתערך בחיפה, הרוכב הישראלי דרור פקץ’ מסיים במקום 7 באליפות מחוז האלפים. פקץ’ מתכונן בצרפת לאליפות שתתקיים בחיפה ואומר: "זה מרגיש טוב, אבל הדבר הכי חשוב זו אליפות אירופה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שלושה שבועות לפני אליפות אירופה שתערך בחיפה, הרוכב הישראלי דרור פקץ' מסיים במקום 7 באליפות מחוז האלפים. פקץ' מתכונן בצרפת לאליפות שתתקיים בחיפה ואומר: "זה מרגיש טוב, אבל הדבר הכי חשוב זו אליפות אירופה"

מאת:מערכת שוונג


רוכב אופני ההרים הישראלי, דרור פקץ', מקבוצת 'סובארו גרי פישר' האמריקאית העושה את החודשים האחרונים בחו"ל במסגרת הכנה לאליפות אירופה באופני הרים שתיערך בישראל בחודש יולי, התחרה אתמול (א') באליפות מחוז האלפים בצרפת, בתחרות שבה השתתפו 85 רוכבים מצרפת ומשוויץ. התחרות שנערכה למרחק 36 ק"מ כללה קטעי טיפוס רבים וארוכים במיוחד, דבר המאפיין את הרי האלפים. את המרחק עבר דרור בזמן של שעתיים וחמש דקות כשהוא מדורג שביעי בקטגורית העילית גברים.

"יש לי שבועות אחרונים טובים מאוד, גם בגביע שוויץ בשבוע שעבר הרגשתי טוב אך תקלה טכנית מנעה ממני להשיג תוצאה טובה, יחד עם זאת הגעתי לתחרות הזאת קצת עייף כי היא חלק מתוכנית העמסה שלי לאליפות ולכן אני חושב שאני יכול לעשות יותר טוב מזה אבל מה שחשוב זאת אליפות אירופה. זה מרגיש טוב לעשות מרוץ מלא ומספק על מסלול כל כך קשה ברמה גבוה ביותר." פקץ' יתחרה בעוד שבועיים בגביע צרפת או גביע שוויץ, דבר שיוחלט בקרוב על ידי הצוות המקצועי ומיד לאחר מכן יחזור לארץ להסתגלות לתנאי מזג האוויר לקראת האליפות בחיפה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג