פקאץ ודבירי מנצחי ה-וולוו צאלנג

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:כתב שוונג


כל התמונות ממרוץ וולוו צ'אלנג'

דרור פקץ' הבינלאומי יחד עם דור דבירי (אלוף ישראל בכביש) המנצחים הגדולים במרתון ל81 ק"מ , ענבר רונן הבנלאומית יחד עם בן זוגה גלי רונן מנצחי מרוץ הזוגות !.

מרוץ האופניים לזוגות ה"וולוו צ'אלנג" הוא תחרות במתכונת מרתון כאשר הרוכבים עוברים מרחקים גדולים במיוחד- מרחק מלא של 81 ק"מ , חצי מרתון של 54 ק"מ ומסלול מקוצר של 19 ק"מ . התחרות משכה אליהה השנה למעלה מ 700 רוכבים שבאו לקחת חלק במירוץ האופניים הגדול בישראל .

המירוץ מתקיים במתכונת שונה ממרוצים רגילים כאשר ההשתתפות באירוע היא בזוגות בלבד: חובה לרכב את כל המסלול יחד עם בן/בת הזוג. במסלולים התחרותיים, הזוג המנצח הוא זה שמסיים ביחד את רכיבת המסלול בזמן הקצר ביותר ואשר עבר ביחד בכל נקודות הביקורת כנדרש. הזמן הנמדד לזוג עבור הקפה יחושב כשבן הזוג האחרון יחצה את קו הסיום. התחרות מתקיימת למרחקים שונים ובהרכבי זוגות שונים ,גברים, נשים וזוגות מעורבים וכן ע"פ גילאים משותפים של הזוגות.


פודיום המנצחים

תחרות המרתון מוגדרת כתחרות סבולת ולא כאתגר רכיבה טכנית. מסלול התחרות עובר כמעט רק על דרכי כורכר , כ-10% בלבד ממסלול התחרות עוברים בסינגלים ברמה טכנית בסיסית עד בינונית. ניתן היה ללכת או לרוץ סינגלים אלו באובדן זמן מינימאלי. המסלול עבר ביערות מגידו הנמצאים בשיא תפארתם השנה .

מיטב הרוכבים הישראלים המתחרים בארץ ובחו"ל הגיעו לתחרות , גם רוכבים שבימים רגילים אינם מתחרים על אופני הרים נרשמו למירוץ היוקרתי והוכיחו כי גם בשטח הם אלופים כמו בכביש .

בקטיגוריה היוקרתית של מרתון מלא (81 ק"מ) תחרותי זכו הצמד דרור פקץ' ודור דבירי כאשר הם מסיימים את המרתון בזמן של 4:01:03 שעות והקדימו את הזוג השני (יורי לוינסון ונעם כהן) בשבע דקות (4:08:00)

דור דבירי (אלוף ישראל באופני כביש לשנת 2006) אשר חבר לרוכב השטח דרור פקץ' אמר בסיום המירוץ " היה מירוץ לא קל , אם זאת היתה לי כימיה טובה עם דרור ורכבנו טוב יחד. בשליש האחרון היה לי קשה ודרור התחזק, כמו כן היו קטעים בירידות שאיבדתי קצת זמן , אבל בסה"כ היה מהנה מאד". דור המצטיין ברכיבת כביש סיפר כי הניצחון אינו אומר שמעתה יתחרה באופני הרים "מרתונים אני אוהב , רכיבות שטח רגילות פחות מעניינות אותי- לא נראה שאתחיל להתחרות באופני הרים למרות הניצחון".


בקטיגוריה המעורבת ל81 ק"מ התחרו מספר זוגות המורכבים מאלופי ישראל בהווה ובעבר, בסיום ניצחו הזוג המלכותי של הרכיבה בישראל ענבר וגלי רונן בתוצאה של 4:24:09 כאשר הם מקדימים את צמד אלופי ישראל דורון אמיץ ושני בלוך (4:47:01) .

מתחרה מיוחד היה אגדת האופניים ק'ית בונטרגר (52, ארה"ב) – אחד מחלוצי בוני אופני ההרים בעולם שהתארח בתחרות כאורח חברת TREK וסיים שלישי בקטיגוריית הגיל שלו למרחק של 54 ק"מ , יחד עמו רכב בעז חמו הצעיר (המשרת כספורטאי מצטיין בצה"ל).

תוצאות מלאות :
19 ק"מ גברים – צעירים : גבע ברעם ואביב אשכנזי
54 ק"מ גברים – צעירים : טל רון ואביעד יזראל
81 ק"מ גברים – צעירים : עידן שפירא ושגיא פיינשטיין
19 ק"מ גברים – בוגרים : אבנר יסעור ועידו פרידמן
54 ק"מ גברים- בוגרים : יורם שניר ועופר וולף
81 ק"מ גברים – בוגרים: דרור פקץ' ודור דבירי
19 ק"מ גברים – מסטרס : יצחק גליקמן וגיא קוטילצקי
54 ק"מ גברים- מסטרס : שמעון גולדשטיין ומרקי הבר
81 ק"מ גברים- מסטרס : קובי פורת ועמית לוינזון
19 ק"מ מעורב – צעירים : מגאן בלצר ואוהב בוגדונובסקי
54 ק"מ מעורב – צעירים : דניאל ברבי ועדי מאור
19 ק"מ מעורב – בוגרים : ניר ומורן תל-פז
54 ק"מ מעורב- בוגרים : עוז דודאי ונגה כורם
81 ק"מ מעורב – בוגרים : גלי רונן וענבר רונן
19 ק"מ מעורב- מסטרס :לודוויג אברהם ורונית אדמון
54 ק"מ מעורב- מסטרס : עינב לוטם וגיא לוטם
19 ק"מ נשים – צעירים : אביטל וייסמן וליאורה סאיט
19 ק"מ נשים – מסטרס : נורית קווינט וענת פלג
54 ק"מ נשים- מסטרס :אביגיל אומסקי וזוהר אלקן

(צעירים – עד גיל משותף 39 לשני בני הזוג.
בוגרים – גיל משותף בין 40 ל-79 .
מסטרס – גיל משותף 80 ומעלה.)


צילומים : רונן טופלברג


כל התמונות ממרוץ וולוו צ'אלנג'



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג