פז בש חתמה חסות לקראת ריו

החסות תאפשר לרוכבת להתמקד ולהתכנס כולה ברכיבה וזאת במטרה להביא לראשונה רוכבת ישראלית לקו הזינוק במרוץ הכביש האולימפי השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פז בש אליפות ישראל בנגד השעון 2014 | צילום: יאיר בן-עמי
פז בש אליפות ישראל בנגד השעון 2014 | צילום: יאיר בן-עמי

פז בש, רוכבת אופני הכביש תנסה בתמיכת נבחרת ישראל לנשים, להשיג לראשונה את הקריטריון למשחקים האולימפים בריו. להשגת הקריטריון, תתחרה פז כחלק מנבחרת ישראל לנשים בשלוש התחרויות המקצועניות לנשים בערד, בחסות "אתנה". בין הישגיה הבולטים של פז שני ניצחונות באליפויות הארץ לכביש וארבעה לנג"ש, ייצוג המדינה באליפויות העולם, ותצוגת תכלית יוצאת דופן במשחקים האירופאים הראשונים בבאקו, 2015.

פז בש משחקי באקו 2015 באדיבות איגוד האופניים

תצוגת תכלית במשחקים האירופאים הראשונים בבאקו, 2015. פז בש | צילום: באדיבות איגוד האופניים

כעת חתמה בש הסכם חסות מחברת הדיה, המתמחה בתחום הפרסום בנקודות המכירה, שתאפשר לה לראשונה מאז פצחה בקריירת הרכיבה להתמקד ולהתכנס כולה ברכיבה וזאת במטרה להביא לראשונה רוכבת ישראלית לקו הזינוק במירוץ הכביש האולימפי.

"אני מאמינה בלעשות את הדברים מהלב. אני יושבת על האופניים, בגשם ובשמש, גומעת קילומטר אחרי קילומטר, כי זה מה שאני אוהבת לעשות", פז מספרת על פגישתה עם עופר גל, מנכ"ל הדיה, "לא עבור שום אינטרס, לא בגלל רווח אישי כזה או אחר, לא בשביל להוכיח דבר לאדם. כי זה מה שאני אוהבת לעשות. לכבוש פסגות שעוד לא כבשתי, לרכוב בהספקים שעוד לא רכבתי, להגיע להישגים שעוד לא השגתי. כל אלו מדליקים את הניצוץ בעיני. מדי פעם, כשאני מסתכלת על האנשים סביבי, בחלקם אני מיד מזהה את הניצוץ. הניצוץ שמעיד על כך שגם הם כמוני, פועלים מהלב. חותרים לפסגות חדשות. אצל עופר גל, זה בלט מההתחלה. הרצון לעשות ולעזור, להיות שותף מלא לדרך, להיות חלק ממשהו שעוד לא היה פה בענף שלנו".

 

פז בש אליפות ישראל בנגד השעון 2014 | צילום: יאיר בן-עמי

באליפות ישראל בנג"ש ב-2014. פז בש | צילום: יאיר בן-עמי

עוד היא מוסיפה כי על מנת להשיג את המטרה שהיא הציבה לעצמה, היא צריכה להתאמן יותר ממה שהיא התרגלה אליו. "התעורר בי הצורך לטפל בגופי יותר והמנוחה חשובה מאי פעם. הדיה, חברת הפרסום בראשות עופר גל נרתמה להיות שותפה מלאה למאמץ, בדרך אל עבר קו הסיום, ובעזרת התמיכה שלהם, אוכל להוריד הילוך בתחומים אחרים בחיי, לארוז בצד את רוב ענייני היום יום, ולראשונה, למקד את כל מאמציי בשיפור יכולותיי כרוכבת, בכדי להגיע לתחרויות הקריטריון במצב הטוב ביותר עבורי, ועל הדרך לחלוק את הידע שנצבר בדרך יחד עם חברותיי. בש מציינת כי יחד הם פורצים ומתווים את הדרך לדור החדש של הרוכבות ומציבים מטרות שעוד לא הוצבו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג