עשרות חרדים שביקשו לשבש את מרתון ירושלים נעצרו

החל משעות הבוקר עשרות חרדים ניסו להגיע לתוואי מסלול המרתון מרחובות סמוכים במטרה לשבש את המרתון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מחאת החרדים לפגוע ולשבש את מרתון ירושלים בעקבות מעצר תלמיד ישיבה בשל השתמטות משירות צבאי לא צלחו היום. החל משעות הבוקר עשרות חרדים ניסו להגיע לתוואי מסלול המרתון מרחובות סמוכים במטרה לשבש את המרתון. עד השעה 9:30 הבוקר, עיכבה המשטרה שלושה אוטובוסים באזור מחלף שורש ובהם חרדים שעל פי החשד התכוונו להגיע לאזור המרתון ולשבשו. במקביל המשטרה עיכבה לאותה שעה 40 חרדים ברחובות הסמוכים למסלולי המרתון שגם הם על פי החשד המיוחס להם התכוונו לשבש את מהלך האירוע. המשטרה המשיכה כל העת בהערכות המוגברת ופעלו כך נראה לקיומו התקין של אירוע המרתון.

לבדיקת התוצאה האישית שלכם ממרתון ירושלים לחצו כאן

מעצרים של חרדים במרתון ירושלים | צילום: דוברות המשטרה

כל הכתבות ממרתון ירושלים בשוונג
שדרק קיפקוגיי מקניה ניצח במרתון ירושלים
עשרות חרדים שביקשו לשבש את מרתון ירושלים נעצרו
התייר ההודי שרץ את מרתון ירושלים יחף
בלוג תמונות חי ממרתון ירושלים

במהלך המרתון הוגדל מספר העצורים החרדים ונראה כי ההערכות המקדימה של המשטרה מנעה מהם מלשבש את האירוע ובתוך כך עוכבו לחקירה עד תום המרתון 100 חרדים. ניסיונות המשטרה לקיום התקין של המרתון בבירה ובמסגרת זו נערכה לכלל האיומים והתרחישים בהם כוונות מצד גורמים שונים לנסות לשבש האירוע.

ניסיונות החרדים לשבש את המרתון נבעו כאמור ממעצרו של תלמיד הישיבה בשל השתמטות משירות צבאי. המשטרה הצבאית עצרה אותו וביום שלישי נגזר עונשו בבית הדין הצבאי. בעקבות כך, איימו ב"פלג הירושלמי", כי יקיימו הפגנת ענק אשר תפגע במרתון. "הפלג הירושלמי" הוא מיעוט בעדה החרדית הליטאית, אשר התפצל ב-2012 ממחנה הרוב המיוצג על ידי מפלגת "דגל התורה". מבחינת הגורמים החרדיים, העיתוי של מרתון ירושלים, אשר ישתתפו עם עשרות אלפי משתתפים ומעודדים, הוא הזדמנות להפגין כנגד המעצר של תלמיד הישיבה העריק. על פי דבריהם, המטרה שלהם היתה להגיע לאזור האירוע ולהתפרץ אל עבר המסלול על מנת לשבש את התחרות.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג