עשור אחרי שהורשע: לאנס ארמסטרונג ממשיך לריב עם יריביו, וגם משתתף בריאליטי חדש

הרוכב שהודה בשימוש בסמים וכל תאריו נשללו, לוקח חלק בתכנית טלוויזיה חדשה בסגנון הישרדות המדמה שהייה על מאדים. בינתיים, הוא תוקף בטויטר את אחד הרוכבים שהלשינו עליו וכיום ממשמש כמנהל מקצועי בג'ירו: "מי הוא? ליצן מז****"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאנס ארמסטרונג | צילום: Shutterstock

האם יש חיים במאדים? עשר שנים לאחר שהודה בראיון המפורסם לאופרה וינפרי שהשתמש בסמים במהלך הקריירה שלו, לאנס ארמסטרונג ישתתף בתוכנית ריאליטי חדשה של רשת פוקס האמריקאית, "כוכבים במאדים", שעולה לאוויר עוד שבועיים. לצידו, מככבים בסדרה בין היתר שחקני הפוטבול מרשון לינץ' וריצ'רד שרמן, המתאבקת והג'ודאית לשעבר רונדה ראוזי, ועוד שלל זמרים ושחקנים.

מדובר במעין גרסת הישרדות בחלל, שבה הכוכבים שוהים בתחנת חלל מדומה, יבצעו משימות וינסו "לכבוש" את "מאדים", כשבכל שבוע אחד מהם יודח. "מה המצב בכדור הארץ", צייץ ארמסטרונג בתחילת החודש. "אנחנו עושים חיים כאן במאדים. טוב, רובנו".

צפו בפרומו לסדרה החדשה:

אבל עד שהתככים שלו עם חבריו לתוכנית יחשפו לקהל הרחב, ארמסטרונג ממשיך למצוא זמן להתעמת עם רוכבי העבר שחשפו את השימוש הנרחב שלו בסמים. השבוע הוא פינה זמן לריב טוויטר מגוחך עם ג'ונתן וואטרס, המנהל של קבוצת EF Education–EasyPost.

לאחר הקטע ה-15 ביום ראשון בג'ירו, וואטרס צייץ בשבחו של רוכב קבוצתו בן הילי, שסיים שני, ומצא לנכון להקניט על הדרך את טיבו פינו. "אני גאה שהילי בירך את המנצח, ולא התבכיין בתקשורת על כמה החיים לא הוגנים לפעמים".

הצרפתי לא נשאר חייב, וענה "מי אתה?". "מי הוא?, ארמסטרונג מיהר לענות, "ליצן מז****. לפחות על בסיס ה-30+ שנה שאני מכיר אותו". בין השניים זורם דם רע כבר שנים, לאחר שב-2012 וואטרס היה אחד מ-11 רוכבים מקבוצותיו של ארמסטרונג שהעידו על שימוש בסמים בענף האופניים בפני סוכנות המלחמה בסמים האמריקאית. וואטרס, שרכב עם ארמסטרונג במשך שנתיים, כולל בזכייתו בטור דה פראנס, הוא אחד הקולות הבולטים נגד הסימום בספורט.

ארמסטרונג המשיך ותקף את וואטרס, וכתב שהוא "עשה בדיוק מה ששאר הרוכבים מהדור שלו עשו, זרקו את החברים שלהם תחת גלגלי האוטובוס ויצאו בלי עונש". וואטרס, שפרש מרכיבה שנים לפני שהודה בשימוש בסמים אולם המשיך לנהל קבוצות, ענה: "כל העדים עשו זאת בהתנדבות. הם רצו מסלול טוב יותר לדור הבא. הציעו לך לספר את האמת ולשמור על התארים מהטור דה פראנס. הייתי יכול להיות בספורט היום. בחרת לשקר".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • איש ברזל הגיב:

    איך ארמסטרוג מעיז לפתוח את הפה, האפס הזה הרס את הענף בלי בושה, מאפיונר עלוב.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג